Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Energidrik?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino medlemmer.

Jeg skriver herind for at høre om der er nogle der har erfaring med at få produceret deres egen energidrikke? Står nemlig og skal til det samme, men hvis muligt, kunne det være en stor hjælp at få lidt med i bagagen af nogle der allerede har stiftet bekendtskab på området.

Mvh

Marcus Langkilde

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal have en flot ettiket Wink

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal de nemlig! Håber derfor på at finde et sted hvor jeg HELT selv kan designe dåsen.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg smide nogle penge efter en designer, som kan hjælpe dig med at få det superskarpt - det ville være synd at få lavet 5000 dåser med en grafik, som ligner noget der kunne havde været gjort bedre.

Bare et hint Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja har også overvejet dette. Er dog selv rimelig skarp med designet og har arbejdet med photoshop i flere år, samt lavet annoncer og hjemmeside opsættelser for flere virksomheder. Det ændre dog ikke på at du kan have ret i at en designer muligvis er skarpere på de mere kreative punkter. Kender du evt. en designer du kan anbefale?

Mvh

Marcus Langkilde

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har længe også ville starte min egen energidrik/sodavand. Har du fundet på smagen/leverandører eller hvordan? :)

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus,

Jeg vil helt klart anbefale dig at få en professionel til at lave dit design og layout. Det skal opsættes i illustrator/indesign, evt. med photoshop elementer. Det skal have vektoriseret grafik og tekst, samt den korrekte farvesætning eventuelt tilsat spotfarver som guld/sølv eller andre metalliske farver. ( Nej det er ikke bare et farveforløb/gradient i photoshop :-) )

Og så kommer vi til det kreative, der skal brainstorming til, det skal "passe" på hylden uden at gå på kompromis med dine ønsker og visioner - der skal en kreativ proces til, hvor man udover udtryk, holdning og stil, også skal analysere dine målgrupper, konkurrenter mv.,

Jeg har tidligere lavet emballage og etiketter til både dåser, flasker, æsker, beholdere og meget andet. Du skal være velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud på et samarbejde. Jeg kan kontaktes på nikolaj@kapteina.dk eller her på amino.

Mvh Nikolaj, Kapteina Reklame.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som jeg skrev til Marcus i hans anden tråd, så kan vi levere energidrikke med eget logo på. De smager som de førende mærker.

De er godkendt her hjemme.

Vi har leveret til mange virksomheder som bruger det i stedet for vand med eget logo. De sælger det enten til ansatte eller på messer, til kundemøder osv..

I er velkommen til at kontakte mig for at høre mere.

Mvh

Eric

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)