Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unge skribenter som vil tjene nogen lommepenge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg leder efter 4-5 skribenter der vil skrive 2 artikler om dagen hver. Artiklerne er ikke besværlige at skrive, og kvalitetsniveauet ligger ikke højt.

Jeg forventer at du kan din grammatik, og at du ikke laver stavefejl i titlerne, haha. En artikel tager IKKE lang tid at skrive, og du vil blive betalt pr. artikel du skriver. Vi kan godt aftale at du aftager mere end 2 artikler om dagen, men jeg vil ikke gå på kompromis med kvaliteten. 

Hvis du vil vide hvad artiklerne skal handle om, og hvordan sitet ser ud, så send mig en besked med dit skypenavn og evt. et link til din Facebookprofil. 

Artiklerne skal skrives direkte ind i wordpress. Vi afregner når måneden er omme. Vi kommer til at være en gruppe af folk, hvor jeg gerne ser at man linker hinanden til en god historie, og formår at hjælpe hinanden. Leverer du gode artikler så er der selvfølgelig mulighed for at hæve prisen pr artikel du skriver og at du kan få lov til at skrive flere artikler, uden tvivl. 

Du skal selv kunne sende mig en faktura når måneden er omme fra din virksomhed/cvr nummer. Jeg ser helst at du ikke er privatperson da jeg så skal indberette for dig, og det er jeg ikke pt. interesseret i.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad betaler du pr. ord? 

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

20,- kr pr artikel. Jeg selv kan vel skrive 10 artikler i timen uden problemer :-)

Jeg går ikke ud fra det er en opgave for dig ud fra ordene i din 'signatur'. Opgaven er forholdsvis useriøs, og kræver ikke megen erfaring eller tid.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan skrive 10 artikler i timen, så vil jeg gerne bruge en time hverdag på at skrive artikler for dig. 

- Men hvis det kun er 1-2 pr. dag, så har jeg ingen interesse.

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver også 110 ord/minuttet..

Du kan sagtens aftage mere end 2 artikler om dagen, men jeg oplever ofte at de sidste artikler bliver noget værre rod og faktisk ubrugeligt, desværre.

Mvh

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang en tekst snakker vi om? :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg kan ikke lige skrive til dig privat, men du skal være velkommen til at kontakte mig, så kan det være vi kan finde ud af noget :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret og jeg har CVR nummer :) Skriv til: cecilia-johanne@hotmail.com

Mvh Cecilia Rasmussen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)