Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prisberegner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal til at sælge bordplader og finder det derfor nødvendigt at kunden kan prisberegne størrelse, længde osv. før den endelige bestilling.

findes der evt en sådan gratis online udgave??

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan det ikke fixes ved at lave en simpel formula i excel der laver beregningen baseret på kundens input? Er det noget du laver sammen med kunden eller laver kunden det selv via ex. din hjemmeside?

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke omkring noget gratis, men jeg har udviklet mange forskellige pris beregnere og har derfor et komplet system liggende der kan sættes op til dig.

Det er et system der igen og igen har vist sit værd ved at tiltrække kunder på grund af deres nysgerrighed.

Det kan være både en simpel eller en avanceret beregning.

Princippet er sådan her:

Www.RentIndeklima.dk
Www.dataerklaering.dk
Www.tagpris.dk

Prismæssigt 5-10.000 kr, afhængigt af hvor skræddersyet det skal være.
Det er komplet med administrationsdel og det hele.

Fra Ikast - Silkeborg
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil så lige sige, at hvis du vælger en løsning, som den på tagpris, skal du ikke forvente mig som kunde.
Efter at have udfyldt alle oplysninger, viser det sig at jeg også skal opgive navn, adresse og mail for at få en pris...
Jeg gik ikke videre, men mon ikke man også skal give tilladelse til at de sender reklamer på mail, for at få prisen.

Jeg følte mig ærlig talt bondefanget af, at der først var to felter, der skulle udfyldes og hver gang jeg udfyldte noget, kom der flere felter.

Mit råd er: Spil med åbne kort.
Hvis du har brug for en masse ekstra oplysninger, for at kunne give en pris, så fortæl kunden det på forhånd eller tilbyd at kunden kan kontakte dig på en nem måde, i stedet for sådan en skjult kontaktformular.

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)