Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma i privat bolig... mulighederne... fordelene...?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver mit firma/webshop fra min lille lejlighed men jeg har brug for mere plads til kontor og plads til udstyr osv. til firmaet hvor de nu fylder det meste af min lejlighed.

Hvis jeg køber et hus på f.eks. 160 m2 hvor der er et stort værelse og en kælder på tilsammen f.eks. 50 m2 som jeg skal bruge til kontor og udstyr i kælderen.

Er der nogle fordele eller muligheder for økonomisk i regnskab eller skat at spare penge når 50 m2 af min private bolig bruges til erhverv?

Hvad med strømforbrug til computer og udstyr og hvad der nu er af udgifter til at drive firma fra egen bolig?

/Magnus

Fra Danmark
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Bankboost Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med. :)

Uvildig bankrådgivning til private!

www.facebook.com/bankboost

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46561
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I privatejet bolig ligger fordel i princip udelukkende i, at du kan fratrække udgiften til forbrug og ejendomsskat i forhold til m2 andel. Ikke ved at leje til dig selv

forbrug i forhold til m2 som jo så også skal tage hensyn til om du overhovedet bruger vand og el osv svarende til resten vil jeg mene. Ellers er der faste satser også som du kan trække fra efter - hvis forbrug overstiger faste takster for familie med x personer osv De faste takster og andet om dette er i BOG FRADRAG

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)