Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring skal gøre mig millionær på et år

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har besluttet at tjene mindst 1000.000 kr på et år.

Målet og motivation er på plads: PENGE!

Vejen jeg vil bruge er rengøring.

Er det MULIGT I LILLE Danmark tjene penge på privat rengøring.. UDEN arbejde SORT.

Kender nogen success histoerier?

Hvad giver du i rengøring

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RengøringDk

Fedt du har fået sat dig et mål og er motiveret - det er jo første forudsætning for at få tingene til at lykkedes :-)

Når det så er sagt så tænker jeg umiddelbart at rengørings branchen er en svær branche at opnå det du beskriver. Jeg har indtryk af, at det er et marked hvor pris fylder alt, hvor der er mange udbydere og hvor det er rigtig let for nye at komme ind på markedet.

Jeg bruger ikke selv privat rengøring, men ved at derfra hvor jeg kommer har jeg hørt 100kr i timen sort. Så jeg er (igen uden at have indsigt i markedet/branchen) ret sikker på at dette er noget man slås med i branchen, og det presser også dem som jo er hæderlige i branchen på deres priser. Jeg vil ikke tror at folk vil betale meget mere end 250kr/time for privat rengøring (hvis de endda vil betale så meget)

Du skriver målet er at tjene 1mio. kr - er det på bundlinjen eller er det omsætning? Hvis det er omsætning så betyder det ialtfald at du skal ligge 4.000timer for at ramme din 1 mio. kr i omsætning (ved en takst der hedder 250kr/time). Normalt ligger en almindelig medarbejder på omkring 1.920 timer pr. år (give and take).

Håber ikke mit indlæg lyder for negativt, men det er blot mit billede af branchen (med min begrænsede indsigt). Kan være der er andre herinde der kan komme med deres billede.

Du ønskes ialtfald held og lykke med hvad end det ender med du kaster dig ud i.

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed idé.

Det kan sagtens lade sig gøre, men jeg tror du skal strække den lidt mere end ét år. Jeg tror det kræver et stort netværk, og så kommer resten med tiden. Vil umiddelbart mene det kommer til at tage lidt mere end ét år, men alt kan lade sig gøre.

Go for it.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

... slet

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver da ikke millionær bare ved at tjene en million på et år, der skal jo også betales SKAT, og så har du lidt over 400.000 tilbage. :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis din primære motivation og drivkraft for at starte som selvstændig er PENGE, så har du allerede begået den første/største fejl...

/ Kim

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Hvis din primære motivation og drivkraft for at starte som selvstændig er PENGE, så har du allerede begået den første/største fejl...

Det kommer lidt an på, hvem du er, hvis du er den bløde mellemvare, men hvis du er dygtig og giver den maks. gas, så ville jeg tro, at du opnår den største livstidsindkomst som selvstændig, hvis man ser tingene over en bred kam.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

RengøringDk:

Jeg har besluttet at tjene mindst 1000.000 kr på et år.

Målet og motivation er på plads: PENGE!

Vejen jeg vil bruge er rengøring.

Er det MULIGT I LILLE Danmark tjene penge på privat rengøring.. UDEN arbejde SORT.

Kender nogen success histoerier?

Hvad giver du i rengøring

ja det er muligt men nej det er ikke muligt at få et overskud på 1 mio ved privat rengøring uden du vokser og får mange ansatte - Du kan formentlig holde dig i live økonomisk med en hård indsat  - der er masser af konkurrenter der arbejder til meget lav timeløn (og har ansatte til meget lav timeløn). 1 mio i overskud i enmands rengøringsfirma - Den er skudt for højt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser sådan på det. Hvis jeg som regnøringsassistent kan tjene 20.000kr før skat for 37-45 timer om ugen.

Så hvorfor kan jeg ikke selv starte firmaet og forsøg tjene de penge.
Jeg glemte sige, at selvfølig har jeg ikke tænkt mig arbejde alene for tjene de penge... der skal ansatte til hjælpe mig

Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan lide gøre rent. Faktisk kan jeg lide at lave alt bare det ikke er sidde arbejde... eller webshop 

Så jeg er Åben for forslag andet end rengøring.


Andet force jeg har er, at min ven er rigtigt god til markedsføring og "opbygge" god tale i byen..

Han klare markedsføring, og jeg klare det hård arbejde...uanset hvad det er

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)