Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det fy-fy SEO de har gang i her?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har tilkøbt mig adgang til Ahrefs og bruger en del af tiden på at se på hvilke links mine konkurrenter indsamler. 

Engang i mellem sidder jeg for sjov og tjekker random sider, som jeg finder interessante. 

Og denne gang faldt den på billigegolfbolde.dk 

Under "nye" links, finder jeg et link fra foraarsudtillingen.dk som er en kunstudstilling.

Linket er til en artikel som er placeret på deres side, men nu kommer det skumle:

1. Kunst udstillinger + billige golfbolde = whatthef*ck???

2. artiklen er om RAYBAN briller er skrevet i så dårligt sprog at man næsten ikke kan forstå den!? 

3. Jum lyngvild er angivet som forfatter

4. artiklen findes både på siden for kunstudstillinger OG på billigegolfbolde?

Mit spørgsmål lyder på - hvorfor? hvordan? hvorfor og hvorfor???? 

Det virker som utrolig mærkelig måde at lave SEO på og jeg synes at jeg har fundet mange eksempler på dette siden jeg har fået adgang til programmet.

Det der skræmmer mig mest er at jeg selv har været ved at skrive kontrakt med et anerkendt SEO /web bureau som skulle varetage min linkbuilding og her tænker heg bare, er det sådan noget alle virksomheder gør?? 

:) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kompli,

der er desværre rigtig mange også SEO Virksomheder, der 
bruger Black Hat seo, dette kunne man gøre før i tiden, men lad dem bare fortsætte med det, for det bliver ligesom at p...... i bukserne. Yes

Det er sørgeligt at det kommer til at gå ud over de forkerte, nemlig Virksomheder der køber en 
ydelse/service i god tro.

Du kan bruge en gylden fingerregel, til at sortere de "grimme fra"
HVIS DE LOVER DIG EN TOP 1 PLACERING PÅ GOOGLE, inden for meget kort tid,
så tag dem ikke, det kan ikke lade sig gøre.

Eller jo det kan det, men så benyttes der oftest black hat SEO, og det er fint i starten, men google straffer efterfølgende domænet, endda måske for livstid.

Spørg ind til hvordan de har tænkt sig at gøre det, og få det på skrift.

En anden måde er selvfølgelig du selv kigger på Google, se hvad de anbefaler find nogle der følger GOOGLE´s anvisninger, for hvem véd egentlig bedre end google selv, hvad de vil, når de vil og ikke mindst hvordan de vil.

Håber du kan bruge svaret, rigtig god weekend.

Ps............. Google vil altid tilpasse sig kundernes/brugernes adfærd til at kunne levere nyttig information / søgninger.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kompli,

Der er nemlig et par der cp'er

Kan du sende en mail til mat@timothymedia.com

Vi kan give dig et super tilbud på SEO, hvis du kommer ud for at de andre web bureauer ikke gøre det ordenligt.

Mvh Matias

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Du vil give manden et godt tilbud, når det på ingen måder er det han efterspørger? Seriøst?

- I hvilket lys føler du at det sætter dit firma ii? Sådan helt seriøst?

Ps. Jeres egen hjemmeside, timothymedia.com er heller ikke onsite optimeret "på ingen måder endda"? Og så vil du gerne give ham et godt tilbud? Seriøst?

Pps. Til Kompli: Som i alle andre brancher, så er der også mange brodne kar i seo-branchen. Så vær på vagt, når du skal til at beslutte dig for hvem du skal indgå et samarbejde med... Det lader dog til at du har den fornødne viden/erfaring til at kunne vurdere det, hvis du eksperimenterer med hrefs...


Vh,
Deniz

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg må give Deniz ret, beklager men jeg ville kunne optimere Timothymedia for dig/jer og ville derfor ikke kunne bruge jeres service. 

Men det var nu heller ikke derfor at jeg skrev indlægget.

Undrede mig over SEO strukturen og metoden, der bruges på mange af de store hjemmesider her hjemme.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

foraarsudtillingen.dk er eller hverken tilgængelig eller indekseret af Google. Hvor ser du den artikel?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Google skriver at foraarsudtillingen.dk muligvis er blevet hacket. Så den nævnte artikel er muligvis blevet indsat uden deres viden?

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får linket her: foraarsudstillingen.dk/cals/index.php?title=ray-ban-dk-sale

Har lige set at der er mange af disse artikler, både på dansk, engelsk og spansk spredt på danske sider.

Burde man kontakte dem og gøre dem opmærksomme på det? 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden må være hacket. Der er et javascript redirect til dk.rbsso.com

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Betyder det så at alle de sider, som har disse links inkl. billigegolfbolde.dk samt de ca. 50 andre sites?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)