Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en helt ny webshop ide hvordan kommer jeg igang

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en special ide til en webshop som ikke er blevet lavet før. hvordan laver jeg den???

PS. Tak for hjælpen Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Uha, det er et MEGET bredt spørgsmål. Det at starte en webshop består af flere elementer; 

- Design af shoppen 

- Udvikling af webshoppen 

(Begge dele kan du enten selv lave, eller få lavet hos et webbureau)

Som er nogle af de tekniske ting omkring en webshop, men dertil følger også det virksomhedsmæssige aspekt; 

- Forretningsplan 

- Registrering af virksomhed 

- Bestilling af varer (hvis din webshop sælger fysiske produkter) 

Men hvis du kan specificere dit spørgsmål lidt mere, tror jeg, at du kan få noget mere konkret hjælp :-)

God aften! 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

som @retromedia også kommer ind på, er det meget vigtigt at have styr på følgende inden launch. 

- Web design 

- Udvikling af hjemmesiden

- Grafisk arbejde

- Forretnings plan

& hosting, dertil anbefaler jeg Unoeuro.

Så synes jeg enligt også at det er vigtigt i måske får lagt et budget for hvor meget i enligt vil investere i diverse ting, hjemmeside, systemer & vare.

Men alt dette vil jeg kunne hjælpe med, kontakte mig på Sebastianht@outlook.dk for mere information

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg selv gjorde var, at tage fat i en række webshops for at høre, om de kunne tænke sig en praktikant. Jeg fandt en super interessant webshop med stor succes, og efter 3 uger havde jeg allerede min webshop med dertilhørende selskab osv.

Det er nemt nok at læse sig til hvad du skal gøre,

men 100 gange lettere hvis du får forståelsen af det ude i virkeligheden. MAN FAMLER I BLINDE :) 

Husk at tænke dig godt om. Det er altid nemt at starte en virksomhed, men bliver det ikke en succes, kan det blive en forfærdelig oplevelse at lukke den igen! 

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa awesomekid

At få lavet en webshop er ikke svært, selvfølgelig afhængigt af hvor special din idé er.

Er dette "Nyt land" for dig, så skal du finde nogle du stoler på, og få dem til at hjælpe dig, der er mange muligheder, men også mange faldgruber undervejs

Anyway

Held og lykke med dit projekt

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)