Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagpenge og virksomhed..muligt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på dagpenge og ønsker starte firma.

Jeg er sikker på det er svært at få lov af dagpenge kontoret til drive virksomhed...

Men hvis jeg ik tager fejl om man tag deltida ig vikar job , når man er på dagpenge.

Så er det muligt at jeg ik opretter virksomhed.. men blot angiver den løn jeg tjerne ved gøre rent hos folk som B indkomst

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomhed eller virksomhedslignende aktivitet kræver tilladelse af jobcenter. Husk du jo skal stå fuldt til rådighed for arbejdsmarkedet.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RengøringDK

Hvis din virksomhed er en bibeskæftigelse (dvs. hvis virksomheden ikke er din hovedbeskæftigelse) så kan du drive virksomhed som bibeskæftigelse samtidigt med du får dagpenge. Så hvis du kommer fra rengøringsbrachen i dit seneste job, så tænker jeg det er no-go. 

Der er også noget med at du skal kunne sandsynliggøre at dit arbejde i virksomheden kan foretages udenfor "normal" arbejdstid - således du stadigvæk er tilrådighed for andre jobs.

Men prøv at google f.eks: "selvstændig på dagpenge" så tror jeg du får de seneste opdateringer omkring lovgivningen ved de forskellige a-kasser.

Mvh. Jannik

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)