Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For ung, men vil SÅ gerne..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg hedder Mads & jeg er 14 år gammel.
Som set på overskriften, føler jeg lidt, at jeg er for "ung" - ikke i den forstand, at jeg ikke er gammel og selvstændig nok, men at folk ikke rigtigt tager mig "seriøst", når jeg fortæller om min idé. Det er lidt som om, at folk ikke tror på mig. Det er lidt frustrerende når jeg ved, at JEG KAN, og når jeg bare SÅ gerne VIL!

Derfor håber jeg på, at finde en - eller flere - som kunne tænke sig, at høre på mig og min idé, og evt. udveksle holdninger og erfaringer omkring dét, at drive en virksomhed.

På forhånd tak,
Mads Olander

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du spurgt de folk du har fortalt om din idé, hvorfor at de ikke tror på den? Det handler om at få noget feedback, så man ved hvad man kan gøre bedre til næste gang. Og jeg kan godt forstå at folk er skeptiske når du kun er 14, så du bliver nødt til at have nogle resultater, så de kan se hvad du er i stand til.

Held og lykke med dit projekt! :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ja det er et problem som mange har, da du jo er ung og kan blive meget overrasket over hvordan en voksen verden er og så enda inden for virksomheds verdenen. Der er mange voksne som ikke engang kan styre en virksomhed og vi ser det hver dag, så derfor har mange nok tanken ang det du skriver

Du er velkommen til at skrive til mig, så kan jeg give dig nogle gode råd, da jeg har være med i gamet i mange år

Mvh Jimmi

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver ikke at være din alder der gør folk skeptiske. Det du oplever er nok mere reglen end undtagelsen når man er iværksætter. Det gælder om at tro på sig selv og lytte kritisk til den feedback man får. Måske skal ideen justeres eller måske skal den bare prøves af og så må den briste eller bære.

Kunne du ikke fortælle lidt mere om din idé her i tråden? Det kan godt være at der er 10 der dumper ideen, men hvad gør det hvis Nr. 11 var den kontakt du skulle bruge for at komme videre. ..

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mads

fuldt forståeligt. Du er meget velkommen til, at skrive til mig om din ide/ideer på hjorthkristian@gmail.com jeg lytter gerne og kommer også gerne med feedback. Lad os se hvad vi kan drive det til. 

Med venlig hilsen

kristian

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Kender det godt, men det er nu logisk nok grundet din alder.

Skriv en mail på mr.nautrup@hotmail.com

Så skal jeg nok hjælpe dig og hjælpe med hvad du mangler

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil super gerne hjælpe dig, Du kan bare skrive til Sebastianht@outlook.dk så er jeg sikker på vi får dig på rette kurs sammen.

Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)