Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Swipp og MobilePay

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at der tilsyneladende er en forståelseaf at man skal oprette sig for at betale med Paypal. Hvilket ikke er nødvendigt.

Der er bare ikke kendskab nok til løsningen i Danmark,  desværre 

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har jeg sikkert gjort noget forkert sidst jeg brugte paypal, men det er også langt tid siden. 

Men som i alle skriver, så er paypal en no go i Danmark, da jeg normalt ser en webshop der kun tager i mod paypal, så finder jeg en anden sted at købe fra, da jeg har hørt så meget om og set så mange webshop som svindler folk og der bruger de for de meste paypal som betalings løsning. Men det er kun en personlig holdning

Med venlig hilsen

Jacob Hinze

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hinze:
jeg har hørt så meget om og set så mange webshop som svindler folk og der bruger de for de meste paypal som betalings løsning.
den holder nu ikke. Paypal er købers "bank" - man skal bestem ikke bruge paypal hvis man vil snyde kunden. Kunden kan få låst konto for sælger og skabe alle mulige problemer. Derimod - ja til at Paypal ikke er kendt nok og i høj grad indikere - lille ny shop der ikke rigtigt er i gang - og er kendt for at konvertere for dårligt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke komme i gang med en Clearhouse indløsnings aftale og bruge Mobilepay

Det er lidt udgifter til betalingsgateway, men jeg er ret sikker på at de omkostninger du har i den forbindelse vil blive dækket af mersalg i din butik. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

For at bruge Mobilepay. Skal man så ikke have oprettet en forretningskonto i danske bank? Og koster det "kun" 49kr at have denne aftale med danske bank?

Mvh Kim

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tilbyder dankort, Mobilepay og Paypal. Der er flere af mine kunder der vælger Paypal, end Mobilepay. Men det kan godt tænkes at det kun er et spørgsmål om tid, før Mobilepay ligger foran - hos mig.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:

For at bruge Mobilepay. Skal man så ikke have oprettet en forretningskonto i danske bank? Og koster det "kun" 49kr at have denne aftale med danske bank?

Mvh Kim

Man skal ikke have en konto i Danske Bank for at bruge Mobile Pay som erhvervskunde. 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Man skal ikke have en konto i Danske Bank for at bruge Mobile Pay som erhvervskunde. 

Nej, jeg har Jyskebank.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46495
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

erjegher:
Man skal ikke have en konto i Danske Bank for at bruge Mobile Pay som erhvervskunde. 

Nej, jeg har Jyskebank.

helt korrekt man skal bare have mobilepay erhvervsaftale direkte med DDB eller via en betalings udbyder og betale til den - eller en online aftale med mobilepay hvis det er til online webshop - også direkte eller via visse betalingsudbydere

Swipp er ca 70 banker - og som konto til konto overførsel som udgangspunkt gratis

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for mange gode svar.

Jeg må nok på et eller andet tidpunkt få lavet en anden løsning end Paypal (frugter den koster kunder).

Jeg overvejer en løsning hvor Swipp indgår - det brede banksamarbejde foretrækkes frem for DDB.

Allervigtigst for mig kan være en generel opdatering af hjemmesiden til nyt og mere moderne design, kræver bare en del arbejde fra mig at få lavet en ny side - tror generelt ikke min side konverterer godt nok. Siden konverter knap 5% af mine besøgende til ordrer. 

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)