Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kælderlokale til iværksættere (enkeltmandspladser) - Ville du bruge dette?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Kælderlokalet hos os (KBH) er sat til salg til en rigtig fornuftig pris internt.

Omkring 85m2 - Det er til erhverv.

Jeg overvejer at købe det og lave det til kontorhotel med enkeltmandspladser.

Det skal være et Ryan Air koncept, hvor fedtet er skrabet væk, tilgengæld for virkelig gode priser. Der er et lille badeværelse (med toilet og bad) og et mindre med fint fungerende køkken.

Tanken er at udbyde priser til ca. 50% af markedspriserne (750DKK pr. plads). Det skal så inkludere skrivebord, kontorstol, internet, vand, varme, el, the og kaffe

Der skal betales for print, mødelokale mm. enkeltvis ved brug, post adresse mm.

Er det noget som I (iværksættere) kunne se jer selv benytte (grundet den lave pris), eller er behovet at have store flotte lyse lokaler, med adlibitum af diverse extras (som der er mange af) til ca. 1500DKK om måneden. 

Jeg håber på at høre hvad I tænker om 'no frills' konceptet.

Bonus:

Det er rene lyse lokaler ud til en større vej (larmer ikke nævneværdigt grundet gode vinduer).

/G1

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt sikker bruge det, hvis det lå geografisk til mig.
Jeg er bosat i Odense, og selv en flyverplads (ikke fast skrivebord) koster fra 1.000kr
Et fast skrivebord har jeg set biligst fra Voxeværket til 2.000,-

og det jo sådan set billigt nok, for det er inkl wi-fi, kopi-maskine, kantine og en masse andet.
Men hvis man som mig kun har brug for et skrivebord et sted ude i byen. - Så ville det da være en mulighed.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Fedt med feedback. Jeg vil MEGET gerne høre fra flere :-)

Altså, flyveplads betyder at du er garanteret et sæde, men du ikke kan vide hvor?

/G1

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Per. Hvis det lå geografisk korrekt. Så ville det være noget jeg ville bruge, hvis jeg ikke havde andre muligheder (men n det har jeg ).

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kim - Dejligt med mere feedback.

Jeg hører naturligvis MEGET gerne fra endnu flere...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal nok fungere ... du skal bare vende det om, du skal bruge alle de kneb du kan for at lave en så lækker pakke som mulig så billigt som muligt.

Dvs postadresse og mødelokaler skal ikke koste ekstra for de feste brugere ... sørg for at stedet render rundt med de faste brugere, hvis du kan få det hele til at se smart og moderne ud med noget rød og sort malling, og en bunke spejle ... så gør det.

På det lange løb smutter folk hvis der skal betales ekstra for små ting, hvorimod hvis stedet er billigt og fungere ordentligt så bliver folk hængende!

Hvis du gør alvor ud af det må du gerne smide mig noget info på mikkel@mikjaer.com ... jeg kommer nok til at få brug for et kontor i kbh i løbet af 2016 :-)

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

TUSIND TAK for dine input - Skønt!

Fair point. Forstår hvor du vil hen, men tanken er at skralle alt ind, og det er svært at tilbyde fuld pakke til halv pris. Derfor, man bliver ikke 'tvunget' til at bruge nogen pakker, men kan købe dem til (stadig til 50%) af prisen andre steder.

Rød og sort er fint forslag til interiør og maling, men det må være næste skridt med så konkrete handlinger. Først håber jeg på at få en række be/afkræftelser på 'Ryan Air' kontorhotelkonceptet.

Jeg vil meget gerne sende dig noget information når jeg har fået det etableret (afhænger bl.a. af feedback her i tråden).

Jeg håber på at flere vil give deres mening til kende.

Rigtig god lørdag til alle derude!

/G1

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes at det er et fint koncept som mange iværksættere vil have gavn af :)

Jeg ville dog give konceptet lidt mere kant - dvs tilbyde et netværk blandt lejerne, kurser i salg, billig markedsføring mm som typisk er noget som iværksættere kan få brug for.

Har du i øvrigt møbler til dit koncept ? Jeg kan gennem Office2go hjælpe dig med gode og billige møbler da vi selv bruger et Easyjet concept som forretningsmodel :)

Fordelen, ud over at der er billigt, er at vi har møblerne på lager og du derfor ikke skal købe dem før du har en lejer - vi kan komme indenfor 24 timer og sætte en arbejdsplads op :)

Eksempler: kontorstol 765 kr. (uden armlæn) - justerbart skrivebord 160*80 cm 1900 kr. mm. se mere på www.office2go.dk

 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

granberg1:

Hej Per

Fedt med feedback. Jeg vil MEGET gerne høre fra flere :-)

Altså, flyveplads betyder at du er garanteret et sæde, men du ikke kan vide hvor?

/G1



Ja, det er nogle væsentlig mindre skriveborde, som man kan låne fra gang til gang. - Så man har ikke fast plads

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Dejligt at høre du synes om ideen. Det med kant forstår jeg godt. Og det kan helt sikkert være gavnligt at tænke 'tillægsydelser' ind, men der er stor forskel på at yde basal 'no-frills' ydelse der er efterspurgt og et udtalt behov for, og så tage den skridtet længere med netværk, kurser, print, addresse mm..

Men tak for input til efterfølgende tillæg.

Mht dit eksempel, så kan det meget vel være netop det jeg går efter. Og dit eksempel matcher stort set nuværende opstilling af de enkelte arbejdsstationer i tegninger og budget.

Jeg hører gerne fra flere om konceptet holder.

/G1

Ps. Er der i øvrigt nogen der ved hvor mange virksomheder der må have adresse på samme erhvervsadresse? Unlimited?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)