Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for reklame

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg vil høre om der er nogen der har mulighed for at hjælpe mig med min nystartet virksomhed angående reklame - jeg synes at det er lidt svært med facebook, så ville høre om der er nogen der gad og give en ekstra hånd.

Tak på forhånd! 

:)

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi, jeg vil anbefale dig at beskrive din virksomhed og endda smide et link til dens hjemmeside hvis du har sådan en :)
Det gør det lidt nemmere at komme med noget brugbart, som forhåbentligt kan hjælpe dig og din virksomhed på rette vej.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi,

du er velkommen til at give mig et uforpligtende opkald, kan være jeg kan være dig behjælpelig.

Med venlig hilsen

Per Eckert

31 16 39 30

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi.

Hvad er det du syntes der er svært ved Facebook? Det er næsten ligemeget hvad du sælger så er Facebook en brugbar salgskanal. Så måske det ville være en god ide at "forstå" at annoncere på Facebook i stedet for at udelukke den.

Det er selvfølgelig fair hvis du bare ikke har lyst til at reklamere den vej. 

Du skal i hvertfald være mere end velkommen til at skrive en besked til mig så kan jeg hjælpe dig lidt igang med Facebook.

Jeppe

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi 

Du er nok nødsaget til at give os lidt mere brugbar information omkring din forretning. 

Der er tonsvis af muligheder for at lave værdiskabende reklame, men det er forskellige fra branche, produkt samt målgruppe. 

Facebook, som du omtaler, er en super god salgskanal som udgangpsunkt. Du har mulighed for at målrette dine budskaber specifikt imod én målgruppe. Effektivt og billigt. 

Du er velkommen til at smide et par ord omkring din forretning, samt et evt. link til din hjemmeside til simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi lave lidt uforpligtende sparring :-) 

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi,

Hos Webly hjælper vi virksomheder med at komme ud med deres budskaber med en super skarp animationsvideo, som kort og præcist præsenterer jeres budskab på en frisk måde. Og så kost en video kun 3.995 ,-

Læs mere på webly.dk

Vh

Sebastian fra Webly

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)