Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lille billig GPS sporingschip

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle Smile

Jeg søger en pris på en lille GPS sporings chip er der nogen her på Amino som kender nogen som sælger sådan nogen, eller hvor man kan finde dem i Østen ?

Hvis alt går som det skal, så skal jeg bruge rigtig mange af dem.

Mvh Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er en GPS sporings chip? Et simkort? Dem kan du vist købe host de fleste teleudbydere i dk. 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan en lille chip, du sætter i bilen, på dit barns taske, din motor cykel, og hvis det bliver væk/stjålet så kan du spore det igen på din mobil eller computer

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Home sp/f Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har nogle små sporingsdimser til salg, du kan kontakte mig på jo@recentes.dk :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun chippen? Laver du selv elektronikken den skal bruges i? Eller er det et færdigt modul med GPS/GSM klar til brug du søger?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Er det kun chippen? Laver du selv elektronikken den skal bruges i? Eller er det et færdigt modul med GPS/GSM klar til brug du søger?

Det er et færdigt modul som jeg skal bruge, og det er det jeg er ved at sammensætte for tiden, i sidste ende skal der bruges langt over 5000 stk. 

Det skal også køre over vores egen APP til telefonen, så det hele skal udvikles og sættes sammen.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ronnie Pedersen:

eller hvor man kan finde dem i Østen ?

Du bliver nødt til at gøre lidt selv - jeg tænker her på søgninger via fx google. Der er masser masser der ude der laver sådan noget. Jeg fornemmer ikke du søger en mellemhandler i DK så derfor - du må selv i gang med lede.

PS Har du overvejet (5000 er umiddelbart mange - men nok ikke se i relation til hvad der produceres) - kunne det være en ide at bruge noget eksisterende allerede anvendt - og starte derfra og så lave pengene på selve softwaren fremfor hardwaren - Just a thought -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie

Prøv at tjekke http://care4all.dk/da/ , de GPS sporing i mange udformninger.

Sikker på de kan finde en løsning til dig

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe, scanboat.com:

Ronnie Pedersen:

eller hvor man kan finde dem i Østen ?

Du bliver nødt til at gøre lidt selv - jeg tænker her på søgninger via fx google. Der er masser masser der ude der laver sådan noget. Jeg fornemmer ikke du søger en mellemhandler i DK så derfor - du må selv i gang med lede.

PS Har du overvejet (5000 er umiddelbart mange - men nok ikke se i relation til hvad der produceres) - kunne det være en ide at bruge noget eksisterende allerede anvendt - og starte derfra og så lave pengene på selve softwaren fremfor hardwaren - Just a thought -

Hej Per. 

Hvad ved du om hvad jeg har gjort selv ?? og fordi jeg søger en her på Amino, så er det ikke ens betydning med at jeg søger en mellem handler, der sidder mange her på Amino som er bosat i østen og har virksomhed der ude, og så er det vel ikke mellemled.

Og om jeg har overvejet at 5000 stk. er mange ?? 5000 stk er kun til at starte med, der skal bruges mange mange flere, så det er grunden til at få lavet sin egne, så er det også svære for en konkurrent at kopier os, det vil sige at det kan de godt, men så er de stadig bag ud på tiden.

Jeg har undersøgt meget af marked, men jeg behøver jo ikke at oplyse her på Amino, jeg afsløre ikke for meget, jeg spørger bare om et produkt og en pris, så kan folk jo vælge om de vil svare eller ej 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie Pedersen:
Det er et færdigt modul som jeg skal bruge

En mulighed er jo at gå på AliExpress eller lign. websites og eks. bestill 8-10 forskellige modeller hjem, og så evaluere dem. Bare vær sikker på at du kan sætte et dansk SIM kort i. Hvis man kigger her, er der jo mange muligheder: http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20151212164032&SearchText=gps+tracker+mini 

Jeg har desværre kun kendskab til leverandører af komponenter (chips) indenfor dette område, og ikke rigtigt indenfor moduler.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)