Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på Fiverr som køber hvis du ikke ønsker at sætte dig ind i tingene

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på Fiverr.com

Man tror man skal "godkende" varen, før pengene via Paypal udbetales, men dette lader ikke til at være tilfældet.

Jeg havde købt en GIG  på 55 dollars, og så viser det sig, at sælgeren opfører sig som en "svindler"

Jeg står nu uden noget produkt og pengene er væk. Surt. 

Mit bedste råd: brug kun Fiverr til latterlige services til 5 dollars, maks 10 - der findes pt mange GIGS med langt højere værdi og her siger jeg blot: 

Pas på! 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

musico:

Pas på Fiverr.com

Man tror man skal "godkende" varen, før pengene via Paypal udbetales, men dette lader ikke til at være tilfældet.

Jeg havde købt en GIG  på 55 dollars, og så viser det sig, at sælgeren opfører sig som en "svindler"

Jeg står nu uden noget produkt og pengene er væk. Surt. 

Mit bedste råd: brug kun Fiverr til latterlige services til 5 dollars, maks 10 - der findes pt mange GIGS med langt højere værdi og her siger jeg blot: 

Pas på! 



Ej....

Pengene overføres via paypal til din Fiverr-konto.
Du kan ikke se dem, hvis du har brugt dem til at købe et gig med. - Men bliver ordren annulleret at den ene eller den anden årsag, så kommer pengene ind på din Fiverr-konto igen. - Hvorfra du kan får dem udbetalt igen via Paypal.
Det koster dog 2x gebyr til paypal, men sådan er det.


Du har under hele processen mulighed for at kontakte sælger og kontakte Fiverr, hvis du har mistanke om et eller andet.
OG når du modtager produktet, så kan du trykke på en knap som viser, at du ikke er tilfreds.

Har du aldrig modtaget noget som helst, så kontakt Fiverr, så hjælper de. - Samme hvis sælger ikke har overholdt deadline.


Fiverr ER meget sikkert, og jeg har brugt det mange gange. - Med blandede resultater. Men 95% af gangene med god oplevelse.
De få gange jeg har oplevet problemer, har jeg blot kontaktet Fiverr, forklaret sagen, og så er det hurtigt blevet løst.


Så kontakt Fiverr og forklar problemet. - Så er jeg SIKKER På at de nok skal løse det.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ok tak for svar..., kontakter fiverr straks, frygter dog at det er for sent, - for en god uge siden var deadline nået og sælger sagde, ignorer denne "produkt-leveret besked" - og jeg sagde ok... siden har han holdt mig hen med noget som ligner dårlige undskyldninger... men dog svaret mine beskeder, men siden i fredags INTET liv i den anden ende, så regner med at jeg har overset en eller anden frist, så nu har vores ven nede i Pakistan fået pengene udbetalt... 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis korespondancen til dem - Så skal de nok klare det.
eg har læst noget om at de kan gøre udlæg i fremtidige betalinger for sælgerne.
Så umiddelbart, hvis pengene er udbetalt, og sagen er god nok - Som det virker til her.

Så tror jeg de udbetaler de 55 dollars af "egen lomme" - og så går de efter sælgeren selv bagefter.


En anden freelancer side havde problemer med det du først skrev for nogle år siden. - Så derfor er de blevet meget sikre de her sider.

Held og lykke med det.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også kun haft gode erfaringer på Fiverr i forhold til refunds.

Sørg for at have dokumentation i orden og kontakt så Fiverr... så er jeg sikker på, at de nok skal køre dit refund igennem. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Har været inde på fiverr.com og kan IKKE finde nogen kontakt information. 

I sig selv noget suspekt. - synes du ikke ? 

kan du hjælpe mig - hvor har du fundet en kontaktmulighed på deres site?

mvh 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

musico:

Hej Per

Har været inde på fiverr.com og kan IKKE finde nogen kontakt information. 

I sig selv noget suspekt. - synes du ikke ? 

kan du hjælpe mig - hvor har du fundet en kontaktmulighed på deres site?

mvh 




Her:
http://support.fiverr.com/hc/en-us/requests/new

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også gå direkte ind på opgaven, og i toppen trykke på resolution, så kommer der nogle muligheder op. - Men det kan du vist kun så længe selve ordren er i gang.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)