Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en ny hjemmeside/webshop med et unikt design - uforpligtende designudkast!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du står og skal bruge en hjemmeside, eller en webshop eller måske skal din nuværende bare have et designløft? 

Alt for mange hjemmesider efterlader desværre et forkert indtryk af hvem de rigtigt er. Hos os leverer vi kun skræddersyede designløsninger. Når du bruger en købt skabelon, som mange webbureauer i øvrigt tilbyder, er denne skabelon højst sandsynligt downloadet over 1000 gange. Din hjemmeside fremstår uoriginal, såfremt din potentielle kunder ser samme skabelon brugt et andet sted.

Vi designer unikke løsninger og udvikler dem i Wordpress (hjemmesider) og Prestashop (webshops).

Skal du bruge en hjemmeside eller en webshop så kontakt os i dag. Læs mere på bulldesign.dk

Send en mail eller en PM på Amino, hvis du ønsker nærmere referenceliste - du kan også se et udpluk på vores hjemmeside.

Vi tilbyder et helt uforpligtende designudkast til din forside.

Projekter vi er igang med

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad tager i for det?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johan

Det varierer alt efter om du ønsker en webshop eller en hjemmeside. Send evt. en mail til info(at)bulldesign.dk, hvis du ønsker at uddybe.

Prisen er fra 6000,- eksl. moms for en hjemmeside - men igen, det varierer efter behov og ønsker. Det plejer dog typisk at ligge i dette prisleje.

Der hvor vi skiller os ud, er også vores support. Vi har support alle ugens dage (altså også weekenden :) ) såfremt du har problemer eller brug for hjælp til hjemmesiden - og det er i ubegrænset tid ligeså længe du er kunde hos os.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

jeg har en wepshop hvor der trænger til en proffesionallehjælp til at sætte den rigtig i gang.

Den hedder dtex.dk.

jeg vil meget gerne kontaktes for at få et uforpligtende tilbud.

De kan skrive til mig på dtex.dka@gmail.com eller ringe til mig på tlf. 27286008

Tak på forhånd.

Med venlig hilsen

Dogan Kucukavci 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

dtex.dk:

Hejsa 

jeg har en wepshop hvor der trænger til en proffesionallehjælp til at sætte den rigtig i gang.

Den hedder dtex.dk.

jeg vil meget gerne kontaktes for at få et uforpligtende tilbud.

De kan skrive til mig på dtex.dka@gmail.com eller ringe til mig på tlf. 27286008

Tak på forhånd.

Med venlig hilsen

Dogan Kucukavci 

Jeg giver dig et kald i eftermiddag :-)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

johan rame:

hvad tager i for det?

Kan du sende mig en PM? Kan se du har deaktiveret funktion, så man ikke kan sende beskeder til dig.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en side der i denne uge blev færdiggjort. Har du et projekt du vil realisere? Kontakt os i dag på info@bulldesign.dk eller ring til os - se referencer og mere info på bulldesign.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev det til endnu en side :) Tak til alle der har benyttet tilbuddet her på Amino. Vi kører lige pt. en kampagne på hjemmesider, hvor vi som altid tilbyder et helt gratis oplæg til hvordan forsiden kunne se ud - designet bliver 100% skræddersyet og bliver udviklet i Wordpress. Fang mig på ha@bulldesign.dk, hvis det er noget du er interesseret i.

Se siden på vejsikring.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)