Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero vs Billy - hvad er bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu er dette regnskabsår snart slut, og derfor er det nemmest at skifte sit regnskabsprogram nu.

Jeg har de sidste par år brugt den gratis udgave fra dinero, og har været fuldt ud tilfreds, men nu bliver jeg nød til at opgradere til pro udgaven.

Nu er jeg så i tvivl, om jeg skal blive ved dinero, eller om jeg skal hoppe over til billy, da jeg har hørt rigtig meget godt om billy.

Hvad mener i?
Nogen som har erfaring fra begge, fordele/ulemper?

mvh
Frederik Mortensen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46509
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

mit råd vil være - test begge - tag 1 måned hvor du kører begge - f.eks. læg hele din dec ind i Billy for sjov - bare glem primo balance men prøv at bogføre i deres gratis prøveperiode. Tænk over, at du jo skal lære noget nyt, men se om du kan se hvad du synes passer dig bedst samlet API og alt og så vælg ud fra det. Det kan være et lille hurtigt projekt, hvis ikke du har hundredevis af bilag. Begge har deres fordele.

Har du en revisor eller bogholder ind over årsregnskab, så hør denne, for der er meget forskellige meninger, og bestemt nogen der næsten "hader" det ene og elsker det andet - i forhold til at skulle klargøre årsregnskab til skat.

På nogle områder kan det ene eller andet, lægge op til flere regnskabsrguleringer og efterposteringer. Jeg TROR f.eks. at en del revisorer vil være kede af, at kørepenge i dag som default anbefaling i personlig virksomhed udbetales til ejer direkte som udgift i personlig virksomhed i stedet for som personligt fradrag - men tiden vil vise det.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd koncentrer dig om din forretning, lad vær at bruge tid på at undersøge et andet bogføringsprogram, når du er tilfreds med det du har.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Jesper. Bliv i det system du kender (og hvor du har din historik).

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på flere ting.
Jeg havde også før Dinero. Og var tilfreds og så ingen grund til at skrifte.

Men så fandt jeg ud af at Billy har en funktion, hvor kunden kan acceptere tilbudet direkte ved at klikke på en knap i mailen.

Plus mulighed for kortbetaling direkte på fakturaen.

Så derfor skiftede jeg, selvom jeg ellers var tilfreds.
Da dette kunne fjerne nogle administrative led for mig.


Men hvad der er bedst for dig, er ikke til at sige med så lidt info.
Prøv dem begge af.

Ja, koncentrer dig om din forretning, siger nogle. - men hvis du selv bogføre er det måske værd at ofte lidt tid på at finde det som bedst matcher dit behov og ikke nødvendigvis bare det man plejer at bruge "for det virker jo".

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres svar!
Ja, altid meget fokus på forretningen, men bruger alligevel noget tid på ens regnskabsprogram, samt ved jeg at min revisor kender Billy.

God ide med at prøve begge, men det betyder lidt mere arbejde, men så også nemmere at age stilling til det :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)