Hej Amino
Jeg står i den situation, at jeg har sendt nogen prototyper til Pakistan (værdi godt 1300kr), som brev A, da det både skulle gå hurtigt, være effektivt og være minimale omkostninger. Dette gjorde jeg d. 18 november.
Vi har i dag d. 27/12. Pakken er stadigvæk ikke modtaget af klient.
Er der overhovedet noget man kan gøre, selvom man med brev ikke har track/trace og forsikring? Jeg tænker at Post Danmark da må vide hvilke "led" de har, og dermed kan give et par kontaktmål man kan kontakte (post centre).
Jeg har en idé om, at min label er faldet af, da den var klistret lidt dumt på, og post damen havde meget travlt (ingen undskyldning, men jeg opdagede det først da hun havde taget pakken fra mig, hvorefter jeg sagde at den så ud som om den sad lidt løst faktisk), og måske (lille håb) kunne være havnet som mistet gods. Pakken ser meget speciel ud, og burde være let at finde.
Jeg har kontaktet Post Danmark kundeservice efter 10 dages tid, for at høre om hvordan og hvorledes (netop fordi jeg havde hørt det kunne tage lidt ekstra tid), hvor de sagde jeg kunne sende dem en mail efterfølgende for at følge op - der har dog stået "teknisk fejl" alle de 22 gange jeg har prøvet at sende en mail nu, fordi deres telefontid tager godt 20-30 minutter at vente på...
Der er toldbehandling, men da ikke i godt en hel måned? Det virker lidt mystisk.
Er der nogen der har haft lignende erfaring?
Hvad havde I gjort? Uanset hvad må jeg nok se i retning af, at købe nyt ind en gang til, og så sende som pakke, og betale det ekstra i tid og penge. Men det er vel det man siger - lær af dine fejl tidligt. :-)
MVH |
Der er nok ikke andet at gøre end at sende den igen