Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adelina,

Har lidt gratis hjælp til dig her:

Vil anbefale jer at kigge på meta data, tekst indhold, CTA og UX.

Held og lykke og rigtigt godt nytår!Smile

Dbh,

Rasheed

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg kigget på tråden en del gange, og det undre mig at ingen har stoppet op og tænkt på om der overhovedet er et marked for det i ønsker at sælge?

Jeg kan godt se hvad i sigter i mod, og har da selv stået 1000 gange og bandet og svovlet over det håbløse Vita Vrap hvor man næsten selv er viklet mere ind i det end maden.

Dog kan man næsten alle steder, for under 20,- købe vrap i perforerede ark i ruller, og så har jeg bare ikke behovet for jeres produkt mere.
Æskerne jeg køber mit vrap i fylder næsten ingen ting og ligger altid i skuffen.

jeg tror selv på at jeg sådan gennemsnitlig rammer en normal husholdning, så hvordan kan i få mig i nettet?

Hvorfor skulle jeg vælge jeres produkt frem for et produkt til en meget højere pris, som fylder meget mere og hvor jeg ved et evt. køb af jeg ikke rigtig kan se hvilke str. ruller jeg skal købe og om jeg så bare køber ruller i mit lokale supermarked for derefter at rykke den over i jeres holder.

det er bestemt ikke for at nedgøre jeres produkt, dog tror jeg bare her, at I har glemt at sætte jer i den almindelige forbrugers sted.

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Hej

Nu har jeg kigget på tråden en del gange, og det undre mig at ingen har stoppet op og tænkt på om der overhovedet er et marked for det i ønsker at sælge?

Jeg kan godt se hvad i sigter i mod, og har da selv stået 1000 gange og bandet og svovlet over det håbløse Vita Vrap hvor man næsten selv er viklet mere ind i det end maden.

Dog kan man næsten alle steder, for under 20,- købe vrap i perforerede ark i ruller, og så har jeg bare ikke behovet for jeres produkt mere.
Æskerne jeg køber mit vrap i fylder næsten ingen ting og ligger altid i skuffen.

jeg tror selv på at jeg sådan gennemsnitlig rammer en normal husholdning, så hvordan kan i få mig i nettet?

Hvorfor skulle jeg vælge jeres produkt frem for et produkt til en meget højere pris, som fylder meget mere og hvor jeg ved et evt. køb af jeg ikke rigtig kan se hvilke str. ruller jeg skal købe og om jeg så bare køber ruller i mit lokale supermarked for derefter at rykke den over i jeres holder.

det er bestemt ikke for at nedgøre jeres produkt, dog tror jeg bare her, at I har glemt at sætte jer i den almindelige forbrugers sted.

Hej

Alle i restaurationsbranchen bruger dem, hvor de har eksisteret i de sidste små 20 år. Dog med et lidt andet design og til en helt andet pris. Så der er klart et marked for detWink

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasheed Danesi:

Fresno Bob:

Hej

Nu har jeg kigget på tråden en del gange, og det undre mig at ingen har stoppet op og tænkt på om der overhovedet er et marked for det i ønsker at sælge?

Jeg kan godt se hvad i sigter i mod, og har da selv stået 1000 gange og bandet og svovlet over det håbløse Vita Vrap hvor man næsten selv er viklet mere ind i det end maden.

Dog kan man næsten alle steder, for under 20,- købe vrap i perforerede ark i ruller, og så har jeg bare ikke behovet for jeres produkt mere.
Æskerne jeg køber mit vrap i fylder næsten ingen ting og ligger altid i skuffen.

jeg tror selv på at jeg sådan gennemsnitlig rammer en normal husholdning, så hvordan kan i få mig i nettet?

Hvorfor skulle jeg vælge jeres produkt frem for et produkt til en meget højere pris, som fylder meget mere og hvor jeg ved et evt. køb af jeg ikke rigtig kan se hvilke str. ruller jeg skal købe og om jeg så bare køber ruller i mit lokale supermarked for derefter at rykke den over i jeres holder.

det er bestemt ikke for at nedgøre jeres produkt, dog tror jeg bare her, at I har glemt at sætte jer i den almindelige forbrugers sted.

Hej

Alle i restaurationsbranchen bruger dem, hvor de har eksisteret i de sidste små 20 år. Dog med et lidt andet design og til en helt andet pris. Så der er klart et marked for detWink

Jeg må indrømme at jeg har min tvivl, til dels da der er en verden til forskel på om det er et produkt der benyttes i storkøkkener og det private hvor det bare er en ting der ligger i en skuffe og tages frem, måske en gang om dagen, højt sat.

Det her produkt er jo set mange gange før i rigtig mange afskygninger. De er næsten alle forsvundet fra jordens overflade lige så hurtigt igen.
Jeg tror desværre at deres produkt ikke sælger grundet, man kan købe noget der meget billigt kan løse ens problem, og hvor man ikke skal forholde sig til alt muligt andet.

jeg kan jo tage fejl, men det er så her jeg stilfærdigt prøver at gøre opmærksom på, at det måske er det forkerte sted man søger sine kunder og at argumenterne for at købe produktet ikke er rigtig i forhold til kunderne.

Måske skulle man starte der i stedet for at begrave sig i tekniske analyser for, hvorfor man ikke sælger. Man kan have verdens bedste setup med verdens bedste SEO osv. men lige lidt hjælper det hvis man ikke ved hvem og hvor kunderne er.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syens ikke prisen fremgår tydeligt af siden? Den er gemt væk i slideren. Derudover kunne du jo prøve at arbejde med nogle A-B tests for at finde ud af om f.eks. en grøn køb nu knap kunne forbedre konverteringen...

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  BRASK foliedispenser.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres input. Jeg kan godt forstå jeres argumenter. Men vores produkt gør en forskel, en forskel på kvalitet, elegance og holbarhed, De skærer man købe i plast eller pap til en 20 virker overhoved ikke. 

Når man har prøvet vores, så ved man at det er uundværligt. Derfor vi tror på det.

Produktet er ikke til industriel brug, men vi overvejer en elegant industriel prototype også.

Men hjælp af jeres input har vi lige så stille fået gang i salget også på vores webshop

Jeg skal nok kigge mere på Meta og SEO. 

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)