Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man en mentor

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Designers Rent Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i lang tid vidst at jeg skulle være iværksætter.

Jeg har fundet min ide, der er inde for modebranchen og er så småt begyndt at gå i gang

men da jeg er ung og grøn i dette iværksætter felt, vil jeg gerne i kontakt med en person, der kan blive en mentor for mig.

Men hvor finder man personen til dette?

Hvis nogle af jer skulle være mentor, hvad ville I så forvente af iværksætteren og hvilke ting ville i selv hjælpe med?

findes der et find-en-mentor-hjemmeside eller lign?

tak for jeres tid og svar

mvh

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  RED consulting Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Godt spørgsmål. Normalt vil en mentor udføre opgaven uden betaling og for fornøjelsens skyld. Det er meget givende og lærerigt at være mentor. For at finde en god mentor skal du først overveje hvad en mentor skal kunne gøre for dig. Er det hjælp til generel iværksætteri eller er det specifik hjælp og viden om den branche du er i? Førstnævnte er meget generelt og skal måske findes i dit netværk. Altså en person med masser af erhvervserfaring og helst god til at lære fra sig. Sidstnævnt er mere specifikt og kræver at du finder en person som er i den branche og som har lyst til at hjælpe. Det er muligvis en person udenfor dit netværk og det kræver noget frisk opsøgende arbejde. Du skal henvende dig til virksomheder og prøve dig frem.   

Alternativt skal du gå konsulentvejen som naturligvis koster, men den type rådgivning kan også være guidende på samme måde som en mentor og måske endda i højere grad fordi de lever af det. Det kan godt være at det koster, men det giver dig også mulighed for at stille krav og få præcis hvad du ønsker. Med en mentor er der noget gensidigt i det, hvilket kræver at du tilpasser dig mentorens tid og lyst.

Du kan også prøve dem her til at starte med: www.weboard.dk

Håber mit svar hjælper dig lidt på vej.

Mvh

Reduan    

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Skriv gerne en mail på o.lonstrup@gmail.com


Har en kende erfaring indenfor modebranchen, så lad mig endelig høre hvad du går og arbejder med :-)

Ung PPC, SEO og Konverterings-optimerings-nørd. Hjælper gerne din forretning med at etablere super effektive online kampagner som bidrager til øget bundlinje.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Har sendt dig privat besked

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke så meget viden som andre, men du er velkommen til at skrive til mig hvis du har brug for hjælp til noget? :-)

Jeg leder også selv efter en mentor til generel viden om at starte en Webshop :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)