Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kvalitets artikler på eget website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg har 2 webshops hvor jeg prioritere den ene mere end den anden, jeg overvejer så om jeg kan lave en blog side på mit b site hvor jeg skriver artikler og linker ind til mit a site.

Ville det give noget der kunne mærkes ? 

ps jeg har allerede et globalt link fra mit b site til mit a site. 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

du kan sagtens oprette en blog på den ene side (B) og så skrive relevant tekst, hvor du skaber backlinks til din anden hjemmeside (A) eller omvendt eller både og, du skal dog blot være opmærksom på at dit content(indhold) skal være relevant, ellers straffer google dig - og vil få negativ scoringer istedet for.

Mvh. Per

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per 

mange tak for dit svar. 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Ch.:

Hej Aminoer 

Jeg har 2 webshops hvor jeg prioritere den ene mere end den anden, jeg overvejer så om jeg kan lave en blog side på mit b site hvor jeg skriver artikler og linker ind til mit a site.

Ville det give noget der kunne mærkes ? 

ps jeg har allerede et globalt link fra mit b site til mit a site. 

Det er svært at sige når man ikke kender den konkrete case, men hvis du allerede har et globalt link fra b -> a vil der være aftagende værdi fra hvert yderligere link (min tommelfingerregel er altid 3 link per domæne før jeg ikke gider besværlige mig med det mere, med mindre der er tale om stærke, reelle sider)

Så jeg ville anbefale at du enten)

1 - skriver kvalitetsartikler og får dem udgivet på andres blogs som gæsteindlæg

2 - skriver artikler meget målrettet mod potentielle kunders søgninger og bruger dine indlæg som salgskanal (content marketing) i stedet for at bruge dem til at give linkværdi. Du kan så placere dem på side a eller b, det gør ikke så meget (eller måske skriver unikke artikler til begge så du får 2 placeringer i Google)

3 - finder et relevant udløbet domæne med stærke eksisterende links og skriver en 5-10 artikler der, så du nu har både side b og c der peger på a. Gentag så processen indtil du løber tør for indlæg at skrive eller domæner at købe

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)