Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress og domæne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg vil gerne købe et personligt domæne som jeg kan tilkoble til min wordpress blog, men er lidt i tvivl om hvor det er bedst at købe domænet samt hvordan jeg så for den tilkoblet til min wordpress blog. Mon der er nogle erfarne herinde som kan svare eller hjælpe med det ? :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg bruger lige anledningen til at anbefale dig et gratis videokursus jeg har været med til at starte op.

Du finder det her: WordPress 

Her finder du videoer om ALT - hvordan du installerer WordPress, hvordan di køber webhotel osv osv - håber det kan bruges.

Hvis alt går galt så er min e-bog måske også et godt bud på en guide du kan følge: WordPress Manual

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Det letteste er at du køber et billigt webhotel, hvorigennem du tilkobler dit domæne. Derefter kan du så opsætte din WordPress blog direkte på det købte domæne. Prøv eventuelt at købe et webhotel ved Unoeuro og benyt deres one click installation :) 

Tilmeldt 5. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode råd :) Jeg vil helt klart benytte mig af Unoeuro da jeg kan se at det giver en masse fordele :) 

God torsdag allesammen. 

Tilmeldt 5. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ IGEN :)

Jeg har så fået købt et domæne og et webhotel gennem Unoeuro, samt benyttet mig af deres 1-click installation, men så vidt jeg kan se så skal jeg starte forfra igen. Jeg har allerede en blog på wordpress, men vil gerne koble den til mit domæne, men jeg kan bare ikke se i nogle af de guides hvordan det gøres?

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hippiecaviar:

HEJ IGEN :)

Jeg har så fået købt et domæne og et webhotel gennem Unoeuro, samt benyttet mig af deres 1-click installation, men så vidt jeg kan se så skal jeg starte forfra igen. Jeg har allerede en blog på wordpress, men vil gerne koble den til mit domæne, men jeg kan bare ikke se i nogle af de guides hvordan det gøres?

Opret en support ticket. De plejer at svarer tilbage hurtigt. Du kan finde deres support her: https://www.unoeuro.com/support.php 

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hippiecaviar:
jeg kan bare ikke se i nogle af de guides hvordan det gøres

Hej

Du skulle have undladt at købe et webhotel og kun have købt et domænenavn (medmindre du har behov for e-mail på dit domæne). Alt du skal er at tilkoble dit domænenavn til de navneservere som din udbyder tildeler dig, det er normalt ns1.wordpress.com (ellers se hvad din wordpress udbyder siger/skriver), du gør dette her:

https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/redeleger-domaenenavn/

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)