Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger regnskabsprogram til håndtering af projekter og specielle forhold vedr moms

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg påtænker at købe ejendomme og derefter sætte dem i stand med videresalg for øje. Der er nogle helt bestemte moms-regler, som et regnskabsprogram skal kunne håndtere.
Her tænker jeg på et for selve virksomheden bestående af normale udgifter som løn, husleje og lignende samt projektregnskaber for hver af de ejendomme jeg køber/sælger. De skal selvfølgelig høre ind under virksomhedens totale regnskab.

Dvs en opbygning i stil med dette:
Virksomhedens totale regnskab herunder
- Et regnskab for diverse udgifter som løn, husleje, revisor, advokat og lignende
- Et regnskab for ejendom 1 bestående af køb af ejendom, materialer og løn til håndværkere samt salg af ejendom (her kan moms IKKE trækkes fra og ejendommen sælges også uden moms)
- Et regnskab for ejendom nr 2 i stil på samme måde som for ejendom 1
- ....ejendom 3 osv osv.

Jeg søger et regnskabsprogram, der kan håndtere ovenstående. Har I nogle input til, hvad jeg mon skal vælge?
Eller ville det være nemmere bare at sende alle faktura videre til revisoren, der har en bogholder til at håndtere bogføringen? Så ville jeg selvfølgelig skulle føre et regnskab på siden, så jeg ville kunne overskue økonomien i projekterne.

Med venlig hilsen
Mikkel

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Info Solution ApS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Visma Business vil kunne løse den opgave for dig. Hos Info Solution har vi allerede kunder for hvem projektregnskab med tæt opfølgning er vitalt.

Kontakt os på 46 969696 eller se mere på www.infosolution.dk

Med venlig hilsen

Klaus Laudrup Spliid

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Visma Summasummarum i enterprise versionen kan du lave fulde afdelignsregnskaber - styre per bilag og per konto

Det findes sikkert også i online - jeg kører den gamle

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for input fra jer begge!

Hvor er vi henne sådan rent prismæssigt? Jeg har kigget på hjemmesiden, men syntes ikke, at jeg blev meget klogere.

Med venlig hilsen
Mikkel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

enterprise koster som jeg ser det 189 kr per måned med både afderlings og sagsregnskabsstyring hver for sig eller kombineret

http://www.visma.dk/software/regnskabprogrammer/summasummarum/om-summa/?gclid=Cj0KEQiAlO20BRCcieCSncPlqqMBEiQAOZGMnMQ4TiSyGyBz4QOm8dz4_3_251cPjMzQ5hiiilELyT0aArLM8P8HAQ 

vh John H

Derudover skal du nok regne med at det kommer til at koste noget hvis du skal have hjælp til opsætning, konvertering fra dit nuværende system og måske lidt uddannelse i brugen af det nye system, medmindre det er noget du vil klarer selv.

Hvormeget det kommer til at koste er ikke til at sige, det afhænger meget af dit behov, og hvad du selv tager

//Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)