Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af varer til butik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 8
Fra  By Lille Vilde Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fornylig startet eget brand op med hårpynt til børn. Jeg har nu lavet et par aftaler med butikker der har henvendt sig til mig omkring salg af mine produkter. MEN nu vil jeg gerne selv ud over stepperne og få kontaktet nogle butikker. Mange af dem er dog webshops. MÅ man gerne sende en mail til dem omkring mine produkter og evt. tilbyde dem at sende et par prøver? Synes jeg husker noget med at man ikke må maile, men gerne ringe eller dukke op? 

Og et andet er nogle af butikkerne sælger allerede et produkt der minder meget om mine. Men af hvad jeg kan se så synes min kvalitet højere og min pris billigere og hvis jeg nu gerne vil have en fod indenfor - uden at rakke ned på de andre. Hvordan ville i så gribe det an? 

På forhånd tak - for alt den nyttige viden jeg hele tiden får herinde! 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg kender en selvstændig der både har webshop og fysisk butik med børnetøj i alderen 0-6 år. Hvis det er interessant kan jeg videreformidle kontakten - De er altid på udkig efter nye leverandører og produkter som de kan teste og evt få som fast aftale hvis det sælger godt. :-) 

Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 8
Fra  By Lille Vilde Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super godt. Jeg vil meget gerne høre hvem det er. Kan jeg sende dig en besked herinde? :) 

Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 8
Fra  By Lille Vilde Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der ved reglerne for kontakt via mail med henblik på salg? :O 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

alberte94:

Slet ingen der ved reglerne for kontakt via mail med henblik på salg? :O 

Jo. Det er meget enkelt. Det må du ikke. Ring til dem, få evt en aftale om at sende tilbud, eller til at besøge fysisk.

Du må gerne sende et gammeldags brev med tilbud.

Tilmeldt 25. Nov 15
Indlæg ialt: 8
Fra  By Lille Vilde Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar 😊

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  RED consulting Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alberte,

Jeg vil klart anbefale dig at lave en liste over børnebutikker i et givent område og dukke op personligt med dine produkter. Du vil få en masse værdifuld feedback med det samme og fornemme om interessen er der eller ej. Find ud af hvornår de ikke har travlt og udnyt det tidsrum til at komme uanmeldt forbi med dine produkter. Spørg efter butikschefen og hvis vedkommende ikke er tilstede, kan du vise dine produkter til den medarbejder der er tilstede og spørge om de vil vise det til chefen ved lejlighed. Sørg for at få en mailadresse/nummer så du kan følge op og høre om de er interesserede. Vær frisk, smilende og forberedt :-) Jeg har en kunde der har prøvet noget lignende og det har faktisk givet pote da hendes produkter nu bliver forhandlet af Illums bolighus.

Mht. Webshops vil jeg anbefale enten at ringe til dem og ellers skrive til dem og spørge hvordan de foretrækker at blive introduceret for nye produkter - møde/billeder/salgsmateriale?.

Håber du kan bruge mine råd.

Happy hunting!

Mvh

Reduan - RED consulting

   

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)