Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbilleder med selfiestang? GALT eller GENIALT?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har brug for jeres viden, inden jeg kaster mig ud over en klippe. Gør det nok uanfægtet svarende.

Men det kunne være meget sjovt at høre, hvad i synes om min sindssyge idé.

Jeg er ejer af en herre outlet webshop, primært rettet mod det yngre segment af mænd. Though one - i know.

Jeg har ikke verdens største budget, men er tilgengæld den glade ejer af en selfiestang som jeg desværre aldrig har brugt fordi jeg måske mest af alt føler mig dum, hvis jeg skulle rende rundt i indre århus og tage billeder med den. Er generelt ikke den store fan af dem - men fik så en af mine søskende i julegave, og den skal da bruges?

Jeg har tænkt mig at tage produktbilleder af diverse t-shirts og trøjer med en selfiestang, samt lave en lille video og smide den i en iframe under teksten på hjemmesiden.


Nå - Men hvad synes i? Tror i folk reagerer dårligt på tiltaget og synes det virker uprofessionelt eller?

Mvh.
Benjamin

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart virker det som om du har glemt at skrive hvad din ide er? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det røg sku lidt i farten - regnede måske lidt for meget med at overskriften var sigende nok. Og at Aminoer kan tankelæse  - guess not. Det er rettet (Y)

Benjamin

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en super idé. Alene af den grund fordi det er anderledes og fordi du selv nævner, at din målgruppe er yngre mænd, så jeg kunne godt forestille mig de ville synes det er nice. Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Edin! Havde ikke regnet med at første feedback ville være nogle der syntes det var cool Cool

De er alle taget nu (Y)


Jeg ligger dem nok op i aften, og poster lidt spas på facebook. Skal nok lige linke til det senere :D

Peace out.
Benjamin


Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En skam baggrunden ikke er helt hvid. Billederne ser meget mørke og ser ikke redigeret ud. De er meget mærke og ligner ikke noget professionelt arbejde. 
Idéen er sjov nok, men tror du skal bruge et ordentligt kamera og så måske bare bruge stangen som en rekvisit. Leg med lysen og køb evt. nogle kunstige lyskilder :) :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fuldstændig ret.

Det ser ud som det er lavet desværre - meget hjemmelavet.

Har bare ikke rigtigt adgang til hverkan kamera som kan være på selfiestangen eller lokaler som er helt lyse, eller for den sags skyld lyskilder.

Synes nu egentligt de er anstændige nok - eller er det bare fordi jeg selv har lavet dem, at jeg er tilbøjelig til at synes de går an?

Benjamin

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skulle udføres mere professionelt, ville jeg mene Mads har fuldstændig ret. Men på den anden side, hvorfor skal det hele se så perfekt og iscenesat ud?

Jeg synes det er utroligt fedt, at det netop ikke ser så professionelt ud. Som kunde forventer man de traditionelle produktbilleder, det her er bare anderledes hvilket er AWESOME. 

Hvis du skulle få lyst til at prøve kræfter med det igen, så ville det være en idé og prøve på at tage billederne udenfor næste gang. Der må være nogle locations i nærheden af dig, hvor du tænker det kunne være fedt at have som baggrund. Men igen om det ville blive for meget, skal jeg ikke kunne sige. Men man kan da altid prøve, det sker der ikke noget ved. Smile

Selvom det er meget hjemmelavet agtigt som du selv giver udtryk for, så synes jeg det er utroligt godt klaret og THUMBS UP herfra! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Fedt du synes det er awesome.

Jeg havde præcis samme idé med locations udenfor.

2 problemer med det dog.

1. Klokken endte med at være 4 om natten og to monster henne før jeg blev færdig med at tage billeder - så der var desværre pænt mørkt omkring kl. 2 da jeg tænkte det kunne være sejt at gå udenfor :))

2. Tror du ikke det er lidt for forstyrrende for billederne?

Jeg tror sku jeg giver det et skud. Der ankommer ca. 5-10 forskellige style jeans en gang i næste uge, så kan jeg jo prøve kræfter med det der :)

Tak for fed feedback!

Benjamin

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)