Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Peanut butter i portionsstørrelser

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg håbede, at kunne få prisen ned ved at købe det engros. Jeg skal bruge 200 stk og måske flere til et projekt jeg er ved at starte op, hvor det skal sælges videre i en pakke sammen med andre ting. Jeg er ikke helt klar over reglerne for import af fødevarer, så jeg vil helst undgå at skulle importere.

Jeg har googlet og ringet lidt rundt, men kan ikke finde det i Danmark. Så jeg håber, at nogen måske kan bestille det hjem for mig. Jeg ved man kan købe det mange steder i udlandet, fx USA.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv fra Canada og bor nu i Danmark, men har aldrig set peanut butter i potionstørrelser. Desuden at købe 200 enkeltpakker er ikke meget. På mit kontor køber vi mælkebrikker til kaffen og i en kasse er der alene 50 eller 100 stk. portions pakker. 

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også ringet til Inco og de har det desværre ikke. Men tak for idéen.

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, 200 pakker er ikke meget. Og vi kan sikkert også godt have råd til at købe flere. Det er blot et spørgsmål om prisen. Vi kunne sikkert sagtens købe 1000, og er vores idé et hit endnu flere. Lige nu er mit største problem, at man slet ikke kan købe dem i Danmark eller at jeg i hvert fald ikke ved, hvor jeg skal lede. Jeg håbede, at nogen måske kunne skaffe dem hjem til mig, hvis jeg spurgte pænt :-) Og de måske kunne se noget potentiale i min idé ;-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage fat i dagrofa eller andre catering firmaer som fx ab catering? 

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Det vil jeg gøre :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)