Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der nemme penge i, ifm. websider?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er måske et lidt optimisik spørgsmål, men hvis man står og har brug for en webside der genererer ja småpenge feks 1000-5000kr pr måned uden det store arbejder, hvad er der af muligheder? Det er mere fordi jeg har brug for at finansiere andre idéer og har brug for en stabil passiv indkomst fra en eller anden form for webside. Tænker at ja det kan som udgangspunkt ikke bare lade sig gøre. 

Affiliatelinks i en eller anden form, en blog med godt indhold og med masser af affiliatelinks, en youtubekanal med mange views og god ppc konvertering osv. 

Går ikke ud fra at der er nemme penge i webshops feks, og at det er et presset marked. Hvad pokker er der nemme penge i på nettet? Jeg laver lidt penge på odds og freebets og den slags, og det er okay penge men man har jo altid brug for mere Cool

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil påstå ingen hjemmesider som vil tjene 2000 kr vil komme nemt til det og hvis det er muligt vil man gøre det selv og ikke dele det med andre

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Vil påstå ingen hjemmesider som vil tjene 2000 kr vil komme nemt til det og hvis det er muligt vil man gøre det selv og ikke dele det med andre

Ja det er bare fordi jeg nogle gange læser om folk der har diverse sider der sælger hvad ved jeg, som tjener faste penge hver måned. MEN ja måske er det nemt efter et stykke tid, men i starten er intet nemt. Opstarten er hvad der kræver meget, og så senere hen passer tingene lidt sig selv. Eller man har lager til feks 1 år. 

Men ellers er jeg åben for inputs hvad der er nemmest at tjene penge på på nettet. Jeg tænker affiliatelinks, og Youtube videoer og reklamepenge derfra. 

Er det webshops og links af forskellige art der er penge i på den nemmeste måde? Det er egentligt ikke fordi jeg fokuserer særligt meget på det, man skal heller ikke have for mange bolde i luften. Men ku være sjovt at høre hvor pengene er nemmest at tjene. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Isaac,
ikke for at tage modet fra dig, men jeg synes istedet for at 
tænke på nemme penge, bør du hellere tænke hvad interesserer dig,
og hvad er du god til, eller vil blive god til, eller hvad kan du tilbyde andre måske ikke har/kan,
eller gøre bedre.

Når du har svaret på det, så skal alt det andet også nok komme en dag til dig,
men som udgangspunkt synes jeg personligt at dit spørgsmål er useriøs,
du vil score kassen - men du vil ikke arbejde for det, eller det skal ihvertfald være nemt.

Held og lykke med opgaven/udfordringerne.

Mvh. Per

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 04:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isaac.

Der er ingen smutveje! De folk der bliver rige på get-rich-schemes, profiterer på at sælge drømmen videre til andre. Såre simpelt. Der er intet der hedder nemme penge og at du kalder 1000-5000 kr for småpenge, synes jeg er helt hen i vejret. Folk arbejder målrettet i lang tid på at skabe en sådan forretning. Det handler i bund og grund om at skabe indhold som folk synes der er værd at engagere sig med. Ja, du kan sagtens tjene penge på fx. Youtube - men du skal ikke regne med ret mange penge, medmindre du får mange subscribers og at du løbende smider nyt content ud. Og selv der, er der ingen garanti. Alle har samme muligheder for at stable passiv indkomst på benene - så der er selvfølgelig også rift om det og det er et utroligt konkurrence-præget marked.

Mit råd til dig vil være at lave en 'game¨-plan. Glem pengene. Det skal ikke være det vigtigste, for det skinner utroligt nemt igennem! Folk er ikke dumme. Find et område (gerne et nicheområde) som interesserer dig og kør med det. Så skal indtjeningen nok komme løbende - hvis du gør det godt nok og hvis folk er interesseret nok i hvad du skriver om/giver af værdi. 

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså mit oprindelige indlæg er afledt af nogle andre indlæg her på Amino jeg har læst. Der er nogle der har skrevet noget om at de havde en stabil indkomst på webshops bla. og hjemmesider, uden at de behøvede at gøre særligt meget efter det hele var startet op, det kørte bare på skinner og det var nemt at tjene penge uden at foretage sig særligt meget efterfølgende. Og jeg taler ikke snavsede ting såsom pyramide-spil, spam-mails, sælge emailadresser og den slags. Men ja måske webshops der sælger feks hampefrø Cool og andet sjovt. Altså noget der er gode penge i, men som ja ikke kræver det store at vedligholde og opdatere. 

Jeg er ret ligeglad så længe det er lovligt og så længe det ikke er noget snavs der snyder andre som spam og salg af emailadresser, websites der fanger folk i at oprette abonnementer osv. 

Jeg tror godt på at man kan have en masse hjemmesider kørende, og hive reklamepenge hjem, og den slags og bare lade dem køre relativt passivt, så længe de er designet godt fra starten. 

Og det er som sagt for at have en stabil indkomst der kan finansiere andre idéer. Måske sælge nichéprodukter af en eller anden art. Ravprodukter feks. Jeg er i gang med et par websites, men det kniber med finansieringen nemlig, jeg har ingen kreditværdighed, og mine forældre er ikke lige obs på at låne mig penge. Angry

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Ja, det er jo netop problemet i en nøddeskal - finansiering. Det koster jo også penge at have hjemmesider kørende - den udgift skal også tjene sig ind. Og de produkter du snakker om at sælge - fx rav og hampfrø koster jo også penge at indkøbe. Og mht. indkomst fra reklamer, fx adwords... så er det begrænset hvor meget man kan tjene på det efterhånden, da mange er hoppet med på bølgen. Det kræver at du har godt content og at folk kommer ind på din side. 

Har du en eller anden færdighed eller særinteresse? Så skriv om den lav en blog eller en e-bog og få folk ind ad den vej.

Vil du virkelig gerne starte noget op, så tag en lån. Det koster penge at tjene penge. Jeg vil dog ikke anbefale dig at stifte gæld umiddelbart uden at have en klar ide og forretningsplan.

Mvh

John

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Isaac:
Der er nogle der har skrevet noget om at de havde en stabil indkomst på webshops bla. og hjemmesider, uden at de behøvede at gøre særligt meget efter det hele var startet op, det kørte bare på skinner og det var nemt at tjene penge uden at foretage sig særligt meget efterfølgende.
Lyder det nu ikke for godt til at være sandt ....?

Og tror du så det er sandt ....? Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Isaac:
Der er nogle der har skrevet noget om at de havde en stabil indkomst på webshops bla. og hjemmesider, uden at de behøvede at gøre særligt meget efter det hele var startet op, det kørte bare på skinner og det var nemt at tjene penge uden at foretage sig særligt meget efterfølgende.
Lyder det nu ikke for godt til at være sandt ....?

Og tror du så det er sandt ....? Cool

Ja faktisk tror jeg det er sandt. Det lyder ikke for godt til at være sandt. Altså de millioner af "reklamer" for hvordan man kan tjene penge ved klikke på et eller andet obskurt link, ofte spammet af nogle indere tror jeg selvfølgelig ikke er andet end pyramidescam. 

Men man burde helt sikkert kunne have noget der er nemt at passe, hvis det ikke passer sig selv helt. Som sagt noget nichépræget hvor lageret ikke taber for meget værdi, eller en blog feks. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Isaac:

Per Krabbe, scanboat.com:

Isaac:
Der er nogle der har skrevet noget om at de havde en stabil indkomst på webshops bla. og hjemmesider, uden at de behøvede at gøre særligt meget efter det hele var startet op, det kørte bare på skinner og det var nemt at tjene penge uden at foretage sig særligt meget efterfølgende.
Lyder det nu ikke for godt til at være sandt ....?
Og tror du så det er sandt ....? Cool

Ja faktisk tror jeg det er sandt. Det lyder ikke for godt til at være sandt.

Det som du lige husker er, at før det hele 'gik på skinner', så har de sikkert knoklet 38 timer i døgnet, set højt på søvn og andet og bare hamret derudaf. Det tager lang tid at sætte noget passivt op.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)