Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligt at få succes med et webbureau idag

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg har læst rigtige mange indlæg her om webshop og web development.  Af de indlæg får jeg indtryk af, at det er Presset branche, hvor alle prøver underbyde hinanden for at få opgaven.

Jeg har svært ved at se, hvordan de firmaer overlever med deres lave priser. De må lukke på et tidspunkt.
Er det MULIGT at have success med webbureau idag. Jeg måler success i PENGE!

Ja man kan får mange Opgaver, men hvad nytter det når man næsten intet tjener på det!


Har nogen her success med det og hvad er jeres historie ?



Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været i gang selvstændigt i knap 2 år nu, og ja det er en presset branche men man kan leve af det

I starten må man acceptere at tage opgaver til en meget lille timeløn for at komme igang, og f.eks på amino er det ikke kun andre selvstændige man er oppe imod men også dem der har fuldtids job ved siden af og laver lidt ved siden af

Hvis man kan mere end installere et wordpress thema , så er branchen udemærket, når først man får kunder i den rigtige kategori, det er ikke noget der kommer fra første dag, så som alle andre brancher skal man ikke gå ind i IT branchen som selvstændig hvis man tror man tjener kassen med det samme

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes markedet er meget mættet af dem der laver en simpel wordress side det kan jeg også selv jeg har lavet min egen poledancer side 

jeg leder da efter en god men ikke høj pris der er markedet ikke mættet laver om i koderne , tænker over links struktur med mere , der finder man ikke mange under 15.000 kroner de fleste over så hvis er meget god er der marked .

jeg ved af erfaring vælge en billig det er ikke altid lykken tit ender man skal bruge den dyre til sidste hvis skulle have haft noget der er bedre end man selv kan lave , siden i fodnoten har dog ingen andre været over end mig selv 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Web2:
Er det MULIGT at have success med webbureau idag. Jeg måler success i PENGE!

Ja, hvis du er bedre end de andre. Hvis det du laver er at installere wordpress + et tema, ikke yder så meget service og prøver at gøre det til en billig pris så får du det svært. Men hvis du kan lave gode løsninger, med høj service, til dem der gerne vil give mere end 2000 for en side, så har du en mulighed

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 26. Mar 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere, måske fra folk som beskæftiger sig med det

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit spørgsmål er måske lidt for generelt.. Altså der findes jo ret mange etablerede web-bureauer der lader til at klare sig ganske godt, og vi lever i en tidsalder hvor alle skal have en online profil hvis de ønsker at gøre sig gældende.. Så ja, der er et marked og derfor selvfølgelig også mulighed for at tjene penge.

Om det så vil være en god ide for dig at starte et web-bureau er nok en helt anden snak.. Dels kommer det an på hvor dygtig du er til dit håndværk, men i lige så stor grad også hvordan dit netværk ser ud og hvor dygtig en sælger du er :)

Jeg har selv været selvstændig webudvikler i et par år nu - lever af det, men er ikke blevet rig.. Om det så konstituerer succes kommer nok an på dine forventninger og ambitioner, men jeg er ganske godt tilfreds da det for mig ikke kun handler om penge :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)