Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu prøver jeg igen - Nu med helt nyt Design!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så prøver jeg igen. For nogen tid siden spurgte jeg ind til min Webshop, som på daværende tidspunkt havde et helt andet tema. 

Jeg fulgte op på de fleste råd så godt jeg kunne. Den bedste beslutning jeg tog, var at skifte mit tema til et professionelt tema, designet til WooCommerce. 

Det skal lige siges at jeg ikke er 100% herre over siden, da jeg er afhængig af en andens holdning.

Men når det så er sagt, kunne jeg godt tænke mig noget mere konstruktiv kritik. Jeg kunne godt tænke mig nogle råd til forbedringer eller evt. bare tilføjelser til siden som kunne gøre den mere interessant og professionel at se på.

Siden kan ses her: http://www.jt-extra.dk/ 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes pæn webshop du har , småting synes jeg kunne være bedre på siden Smile

Design synes kunne være mere farver i banner på siden 

de sociale medier meget svære at se på siden , jeg ville især gerne kunne nemt se din facebook firma side så frem der med farver fra facebook

tekst indhold der er ikke meget tekst gennemgå siden sæt især forsiden en tekst nederste på siden derved er siden mere seo

få en nyheds blog på siden , med gode blog indlæg , det tilføjer værdifuld indhold til din side derved flere organiske besøgene og kunder til din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg kendte firmaet og bare skulle bestille en brandslukker, virker det hele fint.

MEN-

Prøv at tænke en anden tanke. Nemlig at du skal SÆLGE mig en vare. Hvem er jeg- eller rettere er hvem er de kunder du/i vil sælge til?

Designmæssigt bruger man begrebet "above the fold" - som på dank betyder noget i stil med: hvad ser jeg på skærmen inden jeg skal scrolle. På den plads skal der gerne være en reklame der giver "call to action" som så igen på dansk betyder - gør noget. Det kan være tilmelding til et nyhedsbrev, klik på et godt tilbud, eller noget tredje. Det vigtigste er interaktionen med kunden, - at lede kunden hen hvor det bedste indhold er, og derved fastholde kunden på siden. 

Firmaet er som et barn, -i know - men det er jo ikke kundens barn. Medmindre i er et kendt mærke i branchen, der borger for den gode kvalitet, bør jeres logo ikke fylde så meget som det gør nu "above the fold". Alternativt, kan i lave et banner med jeres logo + noget "call to action"  på den plads i nu bruger til logoet.

Som det er nu ser jeg en brandslukker, og hvis jeg tilfældigvis kendte et sted hvor den var 10 kroner billigere bliver jeres side jo pludselig uinteressant. Hvad der kunne være interessant at vide, er f.eks den erfaring om produkterne som der nævnes på "om os" siden. Så er det 10 kroner jo pludselig givet godt ud. Måske kunne i så anbefale et andet produkt, som jeg har gået og overvejet. Det er selvfølgelig et firkantet eksempel - men jeg håber at meningen kan forstås.

Det kan ikke understreges nok, at det er vigtigt at være proaktiv. At være et skridt foran hele tiden, og vise kunden produkter de måske ikke engang selv vidste de havde behov for. Det kan være alt lige fra rådgivning, til et specifikt produkt.

Uden at det på nogen måde skal opfattes negativt, så kan en webshop nemt komme til at ligne en russisk brødbutik med en luge i døren. Det er (lidt) okay hvis man har kørende sælgere eller markedsføringsmateriale så webshoppen kun skal bruges til at bestille vare på, - men hvorfor begrænse sig? Hvorfor ikke også fange dem der kommer ved at google ordet brandslukker (osv)?

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Må sige at dette er en kæmpe forbedring sammenlignet med det tidligere site. Godt gået.
Jeg vil ikke nævne de sammen ting som allerede er blevet sagt, men jeg er for det meste enig i hvad de skriver.

Der er stadig nogle enkelte steder på siden, som ikke er blevet oversat.
Så er der en del små link-fejl diverse steder. Eks. Betalingskortene i footeren de linker alle til "#"

Jeres LinkedIn profil er bygget på en "person"-profil og ikke en virksomhed

Håber du/I kan bruge ovenstående til noget. :D

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Der er nogle ting jeg lagde mærke til som kunne forbedres.

Kunderne forventer det bedste. Om det er det fysiske produkt eller et billede af det. De fleste af billederne på hjemmeside altså af produkterne er i ringe kvalitet. Jeg kan se at det er skaleringen på hjemmesiden der er problemet, det skal du have fikset.

På siden "Om os" så har du linket "Tilføj link" http://www.tilføjlink.dk/   <--- hvad i alverden gør den der? Er det fordi du har tilmeldt din hjemmeside til deres for et link? Så vil jeg sige at det er ikke det værd. For linket du har på din hjemmeside har intet at gøre med dine produkter eller lignende.

Ovenover har du en Grade A guld medalje som igen er et link til en engelsk http://smallseotools.com hjemmeside. Hvad i alverden laver den der? Unødvendigt, forvirrende og irriterende.

På forsiden, når man scroller ned til "Populære produkter" og "Seneste indlæg" Overskrifterne er en lys grå farve på en baggrund som er en mørk grå farve. Det vil være svært at læse for nogen.

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar.

Jeg har skrevet jeres forslag ned, og vil i den kommende tid arbejde på at gøre siden bedre.

Man kan hurtigt se sig blindt i det, når man sidder selv og arbejder med det, så jeres input er guld værd :)

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam,

Udover hvad alle de andre har sagt, så ville jeg mene at din show ville se bedre ud med denne baggrundsfarve: #f9f9f9 :) Lige nu er den lige en tand for mørk synes jeg?

Vh,
HeltOplagt.dk

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se hvad du mener :)

Det er ikke en stor forskel, men dæmper det lidt. Tak for tippet

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam,

Overordnet set så synes jeg at i har alle de rigtige ting med. Og de er også placeret de rigtige steder. Men footeren føles lidt underlig på mig? Måske du skulle fjerne teksten: Mastercard, Dankort, Visa, VIsaElectron? Det ville nok gøre plads til jeres cvr nummer som er på en linje for sig, på min skærm? Og det er lidt samme historie med priserne på forsiden? Måske det var bedre hvis før-prisen, og den nye pris var på en linje for sig? 


Hilsen,
Caspar

Fra Brøndby
Tilmeldt 14. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Jeg er enig med dig, men at jeg har teksten med på kortene er rent faktisk et krav for at vi kan have en aftale om kort terminal.

Men jeg vil prøve at ændre looket lidt, og se om det hjælper på looket.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)