Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaringer med dedikerede servere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har over de sidste par år, udviklet online løsninger til en række brancher. F.eks. frisør og skønheds klinikker med online booking og kassesystem, restaurant og café med online bestilling og mange flere. 

Saas løsningen er færdig, og jeg er nu klar til salg i en række Europæiske lande. Men, men men.. med alle de forskellige dedikerede server muligheder, hvor af mange ikke har for gode anmeldelser, ville jeg gerne høre jeres erfaringer, inden jeg vælger.

Til at begynde med, har jeg som minimum brug for:

Ubegrænset trafik

Ubegrænset antal domæner

2 TB HDD (skalerbar) 

8 GB ram (skalerbar) 

Jeg ser frem til dine gode råd og erfaringer Big Smile

Med venlig hilsen

Brian

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Selvom vi er udbyder af server løsninger tillader jeg mig stadig at anbefale os selv. Vi har kun gode anmeldelser og tilfredse kunder.
Vi kan højst sandsynligt hjælpe dig med enten en VPS løsning eller en dedikeret server løsning. 

VPS løsningen er skalerbar on the fly.

Du er velkommen til at kigge forbi: https://www.proudwing.com/da/ eller sende mig en mail på info@proudwing.com

Mvh
Andreas

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rigtig gode erfaringer med Amazon AWS og Google Cloud Platform, og begge kan skalere uendeligt, og priserne er virkelig skarpe. Men begge kræver at du selv står for server opsætning og vedligehold, og det skal du jo gøre op med dig selv om du vil bruge tid på, og om du har kompetencerne til det. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

BeArt designs:

Saas løsningen er færdig, og jeg er nu klar til salg i en række Europæiske lande. Men, men men.. med alle de forskellige dedikerede server muligheder, hvor af mange ikke har for gode anmeldelser, ville jeg gerne høre jeres erfaringer, inden jeg vælger.

Til at begynde med, har jeg som minimum brug for:

Ubegrænset trafik

Ubegrænset antal domæner

2 TB HDD (skalerbar) 

8 GB ram (skalerbar)

Hej Brian

Jeg har selv valgt at skifte fra VPS'er, over til (ikke-skalerbare) dedikerede servere hos Hetzner, som så til gengæld er overdimensioneret. Jeg kender flere tech-startups som bruger Hetzner og er også rigtig godt tilfreds selv. Du får virkelig meget value for money.

For ca 430 kr/md kan du fx få 2x2TB HDD (+2x240 GB SSD til systemfiler, db mv), 32 GB ram (så kan det meste af DB'en ligger klar i RAM'en), Intel® Core™ i7-4770 Quad-Core Haswell (så kan du fx have 8 nginx workers kørende). Det kommer man altså rigtig langt med! Se https://www.hetzner.de/dk/hosting/produkte_rootserver/ex40-hybrid

Du kan så evt senere skalere ved at tilføje flere servere eller migrere over til en kæmpe server som fx https://www.hetzner.de/dk/hosting/produkte_rootserver/dx291

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg aldrig har kunne finde ud af hos Hetzner er: Hvad sker der hvis bundkortet i ens computer dør? Hvor lang tid gaar der saa inden man er oppe at koere igen, og sker det automatisk?

Men for at komme tilbage til det oprindelige spoergsmaal:
Det store spoergsmaal er: Hvilken form for support har du brug for i forbindelse med softwaren (OS, Database server, og webserver) paa din server? Staar du selv for alt installation og drift af softwaren paa serveren, eller vil du outsource det til din hosting udbyder?

Og hvad med support hvis din database server crasher pga en bug, og ikke kan starte igen? Klare du saa selv det 24/7 eller forventer du at dit hosting firma kan fejlsoege den slags?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Havdrup
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres gode råd

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)