Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender en svensker der kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Er du evt. svensk studerende i Danmark og kunne du tænke dig en lønnet deltidsstilling, hvor du får ansvar for sociale medier og copywriting samt oversættelse fra dansk til svensk og evt. engelsk? Så må du meget gerne skrive en PM til mig.

Vi har pt. 2 affiliate hjemmesider, der skal oversættes. Vi får et bureau til at oversætte siderne, men kunne godt bruge en hjælpende hånd til alt andet så som FB opslag, instagram, ALT tekst på hjemmesiden, løbende småopgaver etc. etc.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt med et opslag her: https://jobbank.au.dk/

Jeg har eventuelt nogle danske ressourcer, der kan hjælpe, hvis du har behov hjælp til danske opgaver.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker. Det koster vel lidt med et opslag der :-/?

Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst jeg oprettede, var det gratis for en standard jobannonce. Det koster, hvis man vil have en ekstra nice annonce. Det kan godt være det er anderledes nu.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)