Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til redigeret hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brug for hjælp til at redigeret min webbutik ( er lavet i WorldPress ) samt skal der tilkobles betaling modul. Det tage ca i alt 4 time. Kan give for en time - 350 kr inclusiv moms. Det må ikke forgård via emeils, og på afstand, da det ofte kommer mange misforståelser ude af, men vi skal lave det sammen. Er noget kan hjælpe mig med det? 

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have hjælpen til at dukke op fysisk, var det nok en god idé at skrive hvor du befinder dig henne af i landet :)

Derudover er det også værd at vide, om du har en indløsningsaftale, da denne skal bruges hvis du vil have en betalingsløsning der kan tage imod Dankort.

Tilmeldt 5. May 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads 

det er også fuldstændig rigtigt😊jeg bor i kbørnhave og har allerede indlæsningsaftale 

Tilmeldt 5. May 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I København skulle der stå 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

irenairena:
Det tage ca i alt 4 time

Hej hvordan ved du det ?

Har du evt. et link til din shop ?

Tilmeldt 5. May 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ikke har lyst til at kaster mit link til alle muligt fremmede mennnesker,😊hvis jeg finde en som kan hjælpe mig skal jeg nok givet info... 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig lige forstå dig ret.

Du har en opgave som du forventer tager 4 timer men, du kun vil betale 1 timeløn for?

Ydermere forventer du at personen kan komme til din adresse for at lave dette?

I rigtig mange brancher er det jo nærmest at blive oplært, og det tror jeg ikke at du får ret mange til at bide på.

En ting er at en person sidder på en adresse og selv fikser det der skal fikses, noget andet er en kunde der står og ånder en i nakken og spørger 1.000 spørgsmål. Så vil alt tage ekstremt meget længere tid.

Et godt råd.

Få beskrevet din opgave perfekt og så udbyd den til nogen der kan lave det på deres vilkår :)

Hvis at ovenstående ikke er forstået korrekt at du forventer det er 4 timers arbejde, og du vil betale en maks timepris på 350,- som jo så bliver 4x350, så vil jeg anbefale at du sætter din opgave i udbud herinde og få fat på nogen der ved hvad de snakker om, og ikke blot en 14 årig knægt der mener han er dygtig :) Eksperterne har siddet med rigtig mange sager, og de har også langt nemmere ved at forstå din problematik :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

irenairena:

Jeg ikke har lyst til at kaster mit link til alle muligt fremmede mennnesker,😊hvis jeg finde en som kan hjælpe mig skal jeg nok givet info... 

Saa vil du heller ikke have dit link paa Google for der er rigtig mange fremmede mennesker :), pas paa med at opgive et link til webshop for det kunne risikere at der var nogen fremmede menensker / kunder som saa din shop

Som der bliver skrevet opret opgaven her http://www.amino.dk/freelancer/  og beskriv den.

Igen hvordan ved du at det tager 4 timer ?

Tilmeldt 5. May 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget uforståelig over din tone, tekst og aggressioner her, da det er ikke dig jeg har purgt om og du er ikke tvunget til noget som helst. Siden kun i går allered tre har svaret på mine annoncer og som meget genre vil hjælpe mig for de 350 kr fro en tme og det er nogle fine og profesjonalt virksomheder, har allerede set linker ang deres tidligere opgavende ,så hvad er dit problem????

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)