Vi kunne rigtig godt tænke os at split-teste på to forskellige indstillinger for produktvisninger. Splittesten går ud på at teste om det er bedst at vise produkterne som kolonnevisning:
eller som listevisning:
Dette administrerer man i indstillingerne i backenden her:
Så tænker jeg selvfølgelig om der er nogen der har en god idé til, hvordan man så split-tester på dette? Er det muligt at gøre dette på en enkel måde?
Kan være i kender et program der eksempelvis ville kunne håndtere det?
På forhånd tak for svar!
BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser.
Den enkleste og også en helt lavpraktisk løsning kunne være at køre noget AdWords e.lign. i en periode for at få lidt ekstra trafik hjem (mere data), og så bare skifte indstilllingen manuelt efter 1/2/4 uger og måle på konverteringen (de samme ting i sikkert allerede holder øje med).
Føler bare ikke løsningen er så optimal ift. at der kan være forskel på hvad konverteringsraten ligger på, alt efter hvor købsvillige folk er i forskellige perioder, og der kan være andre ændringer på siden der også er med til at påvirke tingene fra periode til periode.
Men ja, det er en måde at gøre det på, så tak for buddet :)
Er der andre?
BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser.
Med Hotjar kan i se, hvordan brugerne benytter jeres hjemmeside, uden der er tale om en direkte a/b splittest målt i konvertering, som mange værktøjer er begrænset til.