Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af kendte mærker?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en virksomhed som sælger makeup og parfume, i den forbindelse har jeg overvejet at sælge MAC og Chanel. Mit spørgsmål er blot, hvis jeg køber x antal produkter fra en leverandør, må jeg så sælge det på min hjemmeside? Eller skal jeg have en speciel accept fra disse mærker, før jeg må sælge dem? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46521
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det er original produkter og de er købt inden for EU så er det fint nok - uden for vil det ramme ind i parallelimport

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ham jeg køber dem af er fra Danmark og er registreret i DK. Bare for at forstå korrekt. I teorien ville det være lovligt at sælge MAC på min hjemmeside, og gå ned i Matas og købe dem når der er en ordre? Er godt klar over der ingen penge er i at hente det, men skulle bare lige sætte et meget klart eksempel op :)

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Det burde du sagtens kunne. Der er intet problem der Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille

Bare sørg for, at du har ret til at bruge eventuelle billeder af produkterne før du opretter varerne :) det kan blive meget dyrt for dig, blot at trække billederne vilkårligt fra nettet, uden tilladelse. En ting er at din leverandør har lov at bruge billederne, det betyder ikke altid at du må bruge dem også, så sørg for at få det på skrift, at disse må anvendes.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46521
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Hej Mille

Bare sørg for, at du har ret til at bruge eventuelle billeder af produkterne før du opretter varerne :) det kan blive meget dyrt for dig, blot at trække billederne vilkårligt fra nettet, uden tilladelse. En ting er at din leverandør har lov at bruge billederne, det betyder ikke altid at du må bruge dem også, så sørg for at få det på skrift, at disse må anvendes.

ja vigtig tilføjelse. Man må jo ikke bruge deres tekst, logo eller billeder uden tilladelse, men gerne sine egne

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bare tage selv billeder af produktet.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)