Hej, Jeg er igang med at få min nye tøj webshop op at køre og har kigget lidt på instagram som en markedsføringsmulighed. Nærmere sagt sponsoreret opslag. Jeg er dog kommet lidt i tvivl om nogle ting som jeg håber på at nogle af jer kloge hoveder måske kunne hjælpe mig med: - Er dette er en god markedsføringsstrategi når man lige starter ud eller skal man vente til man ens virksomhed bliver lidt større? - Hvor meget tager store danske instagramprofiler pr. opslag? - Skal der laves kontrakter når man begynder at lave aftaler med instagrammere? - Hvordan har folks erfaring været med benyttelsen af instagrammere som markedsføringsstrategi? |
Hej Mikkel
Om det er det rigtige at starte med, når man er helt grøn, er jo værd at sætte på prøve.
Men husk, hvis du endnu ikke har opbygget et brand, så kan du stille dig op på strøget og råbe det, men folk vil ikke forstå det, det er det samme med sociale medier.
Hvis jeg var dig, så ville jeg forkusere på først at få nogle kunder ibixen, og måske have en insagram selv, og prøve ar lave nogle kreative opslag, så du ikke ligner alle de andre der sælger tøj, for dem er der utroligt mange af.