Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skattepakke, Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Nye-dæk.dk Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

kan det virkelig passe at man skal købe dinero's skattepakke til hver af de virksomheder man har oprettet under samme bruger.

Er godt klar over at pro delen skal købes til hver.

Nogle der har erfaringer her?

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Danny

Du skal ikke gøre det - det er et valg, du har :-) 


Men svaret er ja. Hvis du vil have den på alle dine firmaer, så skal du købe den til hvert firma. Men inden du går videre med det - hvilke virksomhedstyper har dine firmaer (enkeltmandsvirksomhed, I/S, IVS, ApS etc.)? Vores skattepakke virker nemlig kun til enkeltmandsvirksomheder.

Hvis det er en enkeltmandsvirksomhed - er det så flere virksomheder du har med et SE-numre? Indberetningen her er nemlig lidt speciel :-) 

God lørdag.

De bedste hilsner

Theis,

Dinero

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enkeltmands med flere P numre er vel ikke speciel - eller tager jeg fejl i forhold til Dinero?

Der det vel kan være specielt er flere SE numre hvor man må bogføre hvert sit regnskab og hver sin moms - men P numre kører vel i samme regnskab

Enig i at man ellers ikke kan have flere firmaer som enkeltmands men som jeg lige ser det - så har Danny EN enkeltmands og hans kæreste/sambo/hustru - en anden enkeltmands på samme adresse - og ja så er det jo to regnskaber og to skattepakker givet

vh john h

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

Du har selvfølgelig ret. P-numre er der intet specielt i, i forhold til Dinero. De laves i samme regnskab. Jeg har rettet mit indslag til flere SE-numre, da de måske ligger i forskellige regnskaber hos trådstarter :-) 

Så alt afhængig af trådstarters "model", så kan det være, der skal flere Skattepakker til. Det kan også det kan gøres uden, da der evt. manuelt skal lægges tal sammen - alt afhængig af, om det er virksomhed med flere SE-numre eller forskellige virksomheder under samme bruger. 

God søndag.


De bedste hilsner

Theis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)