Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsøkonomi i skolen, men er lost.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg studerer til daglig på et handelsgymnasie, hvor jeg blot mangler 1 år før, at jeg er færdig med min udd.

Jeg har det problem, at jeg klarer mig utrolig dårligt til virksomhedsøkonomi, hvilket går ud over mit karakter-gns.

Undervisningen går hurtig og det er svært at følge med, når man i forvejen er kommet skidt fra start og har svært ved faget. Min lærer har desværre svært ved, at tage hensyn til os "tabte" elever i klassen, hvilket jo ikke gør det nemmere.

Er der nogen herinde, som har et godt råd til hvad jeg skal stille op? Evt. bestemte bøger/vejledninger? eller noget helt tredje?

Jeg kan nå at rette op på den lave karakter det kommende år, så jeg vil være utrolig glad hvis der var nogen, som kunne bidrage til ovenstående.

Bedste hilsner, Erik.

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bedste råd er at du aftaler nogle sessioner med en anden kompetent person, der kan hjælpe med at afdække dine udfordringer.
Så kan du / I lægge en plan ud fra det.

Tilmeldt 3. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Bizz. Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Wcon:

Mit bedste råd er at du aftaler nogle sessioner med en anden kompetent person, der kan hjælpe med at afdække dine udfordringer.

Så kan du / I lægge en plan ud fra det.

'

Enig. Måske en revisor. De fleste selvstændige har heller ingen ide om økonomi :-)
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar begge:-) Jeg tror apropos, at jeg har fundet en person som vil hjælpe - som har set dette opslag :)

Bedste hilsner.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vedkommende du har til at hjælpe dig god?

Jeg har behov for en til at hjælpe mig med erhvervsøkonomi og erhvervsret på Handelsgymnasiet.

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren, du er velkommen til at sende mig en PM. Så kan jeg muligvis hjælpe dig. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at høre kommunen om de har nogle frivillige mentorer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)