Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj webshop: try before you buy

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt over dette koncept 

https://www.stylepit.dk/try-before-you-buy

som virker ret unikt og generøst - men jeg fatter ikke hvordan de kan få et overskud ud af det - der må være enorme omkostninger forbundet med at folk ikke får sendt tøjet tilbage, pakker bliver væk osv. - hvad tænker I andre? 

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når folk glemmer at sende tilbage - betaler de jo for det. Pengene bliver jo reserveret på dit betalingskort. Tænker at det alene kunne give et fint overskud. 

Pakker der bliver væk har de jo en transportforsikring på.

Hvis de sender pakker nok koster en returlabel dem ikke mange basseører.

Jeg kan ikke se noget farligt ved det?

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se følgende risici: 

-Kunden hævder at have sendt tøjet tilbage, men modtages ikke 

-Forkert tøj sendes tilbage

-Plettet/ødelagt tøj sendes tilbage

-Der er ikke penge på kortet... 

Men ok, du har nok ret, - for en del af de folk som bestiller tøj hjem ender nok med at beholde det selvom de ikke er helt tilfredse, fordi det er besværligt og tidskrævende, at sende tilbage. 

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker også at det kan give overskud, da det kræver at man bestiller mindst 4 produkter ad gangen, og derfor bliver folk "tvunget" til at købe mere end hvad man måske ville normalt

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

og endeligt er det jo ikke så meget anderledes end al anden webshop tøjhandel - ud over penge først trækkes senere om jeg forstår det. Man kan jo altid prøve tøjet og returnere det og få pengene igen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Sep 18
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Trendsales hvis det er dyrere/finere ting som designervarer og tøj over en vis pris (da det skal kunne betale sig med porto). Ellers så til salg sider på facebook, der findes typisk én for ens lokalområde, så der sætter jeg det meste til salg og så slipper man for porto fordi folk kan komme og hente eller evt. mødes et sted.

Og så lige off topic, synes tit folk tager for meget for deres tøj. Sådan "skal bare væk, bud modtages" - okay, jamen jeg tænker 20 kr. for den skjortebluse der - "ej, jeg tænkte 100, vil ikke sælge til under 80". Okay, fair nok, men så skal det jo tydeligvis ikke "bare væk". Bortset fra at sådanne tjenester som for eksempel https://promocodius.com/dk/rabatkode/asos vil hjælpe dig med at købe og videresælge tøj i din onlinebutik, men der er meget få af dem, og der er også lidt valg

Synes folk burde gøre opmærksom på en evt. mindstepris og synes generelt at folk skal bruge tid på lige at blive okay med evt. at sælge ret billigt. For når man sælger ud så er 20 kr. altså bedre en en bluse man ikke længere har tænkt sig at bruge. Undskyld, den slags irriterer mig bare

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)