Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Persondatapolitik - Skabelon

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. Oct 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nok godt finde en til dig... Men det er langt fra sikkert at den persondatapolitik er tilstrækkelig dækkende for det du rent faktisk skal bruge den til. Det skal du nok være opmærksom på.

Vil lige se om jeg får tid til at finde der hvor jeg skulle have en skabelon i løbet af ugen. Hvis ikke du får svar, så hiv lige fat i mig :-)

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke fordi jeg som sådan mangler en skabelon. For der er en masse rundt omkring.

Synes bare den her virkede rigtig god, og tænkte den måtte ligge et sted når så mange brugte den. Samtidig tør jeg ikke bare nuppe den, hvis det nu er en folk har betalt for

Tilmeldt 31. Oct 18
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vigtigste er egentlig at den dækker de oplysninger du behandler og bruger. Dernæst er du selvfølgelig nok nødt til at være opmærksom på om det de bruger er en skabelon eller noget de selv har lavet. Da der kan være en risiko for at du kan komme til at krænke en ophavsret, som du nok selv er lidt bevidst om?

Men mener bestemt der ligger en skabelon når man søger på google, som er lavet i forbindelse med loven som man derfor frit kan anvende. Men det er bare ikke sikkert den er dækkende for det du behandler. Den er nok bedre end ingenting uanset hvad :-)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)