Jeg driver til dagligt en mindre fysioterapi-virksomhed i København og sidder i den forbindelse selv med SEO, ads, hjemmesideoptimering osv. Det klart største søgeord jeg gerne vil ranke på er naturligvis "fysioterapeut København", hvilket jeg også ligger højt med i Google på nuværende tidspunkt. Dog er jeg begyndt at sælge en ydelse der hedder "akut fysioterapi" (dem der har brug for hjælp hurtigt), som jeg så også tilsvarende har lavet en underside til som hedder "akut fysioterapi". Mit spørgsmål er så: Kommer det i bad standing hos Google, hvis jeg linker væk fra min forside hvor søgeordet er "fysioterapeut københavn" med teksten "akut fysioterapi"? Umiddelbart er det jo ikke præcis den samme overskrift men omvendt indgår ordet "fysioterapi" i begge. Er der risiko for at man forvirrer Google ved at have forskellige "fysioterapi"-undersider? Venlig hilsen Thomas Vain-Nielsen |
Hej Thomas
Det burde du umiddelbart godt kunne gøre, da fysioterapi er en ting og fysioterapeut er en person - Forsiden ranker dog mod begge rent logisk? Men uden at mine ord skal tages for gode varer, så er det i min bedste overbevisning relevant at ranke mod ydelser/handlinger der er kød nok på til at stå alene, som akut physioterapi, tilskud til fysioterapi, hvad er fyseioterapi(måske ikke), piriformis, rygsmerter, fysioterapi sportsskader, fysioterapi og træning, ultralydsscanning, musearm og hvad behandlinger og ting der ellers er relevant for os kunder med slidte kroppe.