Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan videresender du al trafik fra en server til en anden?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en komplet netværksnob, så ked af, hvis dette spørgsmål lyder virkelig dumt.

Jeg har en lille spilserver, vi er et lille samfund, men vi har spillere, der slutter sig til os fra hele verden. Nogle gange gør nogle mennesker vores servere og ødelægger det sjove for alle. Vi flyttede til OVH for et stykke tid siden, og ddos-angrebene stoppede.

Men for nylig flyttede vi vores server til GCP, og de fleste af vores brugere fra USA begyndte at opleve mindre forsinkelse, og tingene gik fint i et stykke tid.

For nylig startede angrebene igen, og google er ikke meget hjælp i øjeblikket.

Vi tænkte på at gå tilbage til OVH, da de altid afbød angrebene, da vi var sammen med dem, og det eneste problem var forsinkelsen.

(dette er noob-delen) Vi antager, at det er, fordi GCP nogle har, hvordan har bedre routing, og det er derfor, at latenstiden faldt.

Er der en måde, vi kunne oprette en google-server til at være vores front-vendende server, og få den til at oprette forbindelse til en ovh-server, hvor vi kan være vært for vores spil. Vores (strålende __rolls_eyes__) idé er, at hvis vi får vores brugere til at oprette forbindelse til en google-server, og at servr er tilsluttet vores rigtige spilserver, vil vi have OVH til at stoppe ddos-angrebene, men får mindre forsinkelse takket være googles netværk?

Indtil videre har jeg søgt, hvordan man får en server i et andet netværk til at fungere som en router, hvordan man bruger en VPN til at videresende trafik, og hvad ikke, jeg kan stadig ikke finde ud af, hvordan får jeg OVH-serveren til at se IP adresser til alle, der opretter forbindelse til google-serveren, så ovh kan gøre dens ddos-beskyttelses ting.

Er denne idé endda mulig? skal vi gøre dette på en kommunisk forfærdelig måde. Enhver hjælp vil blive værdsat virkelig.

Vi vil bare være hjemme og spille spil mand.
Tilmeldt 23. Apr 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
I am a complete network snob, so sorry if this question sounds really stupid. 

I have a small game server, we are a small community, but we have players joining us from all over the world. Sometimes, some people make our servers and ruin the fun of everyone. We moved to OVH a while ago and the ddos ​​attacks stopped. 

But recently, we moved our server to GCP and most of our users from the US started to experience less delay and things were going fine for a while. 

Recently the attacks started again and google is not much help at the moment. 

We were thinking of going back to OVH as they always mitigated the attacks when we were with them and the only problem was the delay.

(this is the noob part) We assume it is because GCP has some how to have better routing and that is why latency decreased. 

Is there a way we could create a google server to be our front-facing server and have it connect to an ovh server where we can host our games. Our (brilliant __rolls_eyes__) idea is that if we get our users to connect to a google server and that server is connected to our real game server, we will have OVH to stop the ddos ​​attacks but get less delay thanks to Google's network?

So far I have been searching how to get a server in another network to act as a router, how to use a VPN to forward traffic and what not, I still can't figure out how to get the OVH server to see the IP addresses of anyone who connects to the google server, so ovh can do its ddos ​​protection stuff. 

Is this idea even possible? should we do this in a communally awful way. Any help will be really appreciated. https://19216811.cam/

We just want to be home and play games ma https://1921681001.id/issue got solved!!!
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan du spørge Lucas fra Hosting4real. Han plejer at have styr på tingene.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det bliver en lang tråd hvis jeg skal komme med en ide eller en løsning her man der er klar flere muligheder for at få det til at spille. 

Kræver lidt mere viden inden for jeres setup for at kun svare 

men i skal være velkomme til at smide en besked så skal jeg da se om jeg kan hjælp jer. 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 24. Mar 20
Indlæg ialt: 25
Fra  Softnotik Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale i går tilbage til OVH løsningen. DDOS angreb er generelt et verden problem. Jeg tænker det er vigtigere at jeres server er tilgængelig og mulig at spille på.
Eventuel kan i prøve at ændre indstillinger på jeres server for at reducere latency og reducere services som påvirker CPU'en til at behandle datapakker. hurtigt.

www.Softnotik.dk Freelance, Softwareudvikling, Web (+45) 32222720

Tilmeldt 7. Feb 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Discover the key to effortless network management at our website, where we specialize in providing detailed IP addresses and router login information. Navigate to 192.168.100.1 for a comprehensive guide on accessing your router's interface and managing your home network like a pro. Our platform offers extensive resources, including step-by-step tutorials, troubleshooting tips, and expert advice for both novice and advanced users. At 192.168.100.1, you'll find everything you need to optimize your network's performance, enhance security, and enjoy seamless connectivity. Join our community today and take the first step towards mastering your home network!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)