Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til projektstyring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 19
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg leder efter noget software, som kan hjælpe mig med at holde styr på projekter, kontrakter, licenser, leads og kunder. 

Jeg laver videoproduktion, og har brug for at have alt information om hvert projekt samlet ét sted. Hvert projekt skal kunne have et unikt identifikationsnummer, der skal være mulighed for at assigne en kunde, samarbejdspartnere, samt holde styr på budget, kontrakter og licenser. 
Der skal, udover mig selv, være mulighed for at tilføje et par brugere - samarbejdspartnere skal kunne se, følge og sommetider redigere i dele af projektet. 

Umiddelbart tænker jeg, at det er et CRM-system jeg har behov for. Har kigget på lidt forskellige, men har svært ved at skabe et overblik. Hvad bruger man i dag, og hvad kan jeg nøjes med? 

Integrationer med Dinero og google calendar vil være et plus, men ikke et must. 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du adgang til Microsoft Office - hvis ja, er der mulighed for at jeg kunne opbygge et system.

mvh

Peter Braagaard

Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er udvikler og vil gerne hjælpe dig lidt her, fordi jeg kan se du ikke har fået mange svar. Du skriver nogle krav, men jeg vil lige bemærke at nogle af dem kan man forestille sig blot kan opfyldes ved at skrive noter/vedhæftede filer vedr. projektet. Det er en stor forskel om der skal være en meget specifik brugerflade omkring en specifik ting, eller om man kan klare det med blot at få lov at skrive en kommentar/note.

Hvad skal du bruge integrationerne til, det er meget uspecifikt. Jeg tænker du får flere bud hvis du kan beskrive lidt mere specifikt omkring dine krav (og hvor dine krav evt. kan løses nemt via blot at skrive fx noter)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Kan du ikke komme ret langt med sådan noget som Google Workspace? Her kan du i hvert fald nemt dele mapper med dine kunder, med filer og Google Docs/sheets etc. Notion og Dropbox er også værd at overveje.

Til projektstyring kan du overveje Trello, Monday, Basecamp eller en af de mange andre.

Til CRM er nogen af de mest populære Pipedrive og Close.

I forhold ti lat holde styr på budget, er det så timebaseret? I så fald tag et kig på Harvest.

Hvad end du gør, så lad endelig vær med at prøv at udvikle dit eget! 😬🙈 Og det ville være synd at lede efter noget som integrerer med Dinero. Det er der højst sandsynligt ikke nogen af de større internationale systemer som gør.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Aulum
Tilmeldt 17. May 21
Indlæg ialt: 5
Fra  Offbeat Media ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper.


Vi har brugt podio i lang tid til formålet - det er rigtig godt, og jeg er meget glad bruger af Podio.


// Jane
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)