Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføre du brugtmoms i Dinero?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Bogføre du brugtmoms i Dinero? Og hvordan holder du styr på dit lager, som er med brugtmoms? Excel, service POS eller andet?

Jeg er med på, at man skal have 2 kontoer og bogføre finasbilag osv. - Den del synes jeg ikke er "svær". Har dog ikke prøvet endnu, men synes det giver OK mening.

Det jeg synes er lidt svært, er når jeg bestiller ex. 100 produkter (som er forskellige modeller) - Så skal jeg have et sted at "stille dem" med serie nr. De skal også alle sammen fakturaeres med serie nr., da det er vigtigt at holde styr på fortjensten, da det er den som skal betales moms af.

Kan jeg styre det hele fra excel og så vil skat godtage det hvis de kommer? Det skal naturlivis også være for min egen skyld, så jeg heller ikke snyder mig selv.

Herudover, er det vel også vigtigt at modtage varen i et system (excel eller andet), så kosten bliver fordelt rigtig ud på varerne. Her tænker jeg også på, hvis der er noget som skal retur eller andet.

Synes det hele bliver en bette smule komplex lige pludselig..

Har du et svar til mig, vil jeg være utrolig taknemmelig. Skal meget snart fakturere første gang og har møde med min bogholder i næste uge. 

Tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)