Hej. Jeg har de seneste år anvendt Rydoo (tidligere Expenditure) som app/web-program til mine rejseomkostninger. Det har jeg været glad for. Men nu ser det ud til at priserne stiger voldsomt hvis man kun er én/få, fordi man nu skal betale for mindst 10 brugere. Så jeg leder efter en erstattende løsning, til mine behov, der groft sagt er følgende: * Aflevere bilag som pdf-filer med fakturaer/kvitteringer (pr. mail, upload, indscan eller tilsvarende). * Registrere omkostninger ud fra bilagene, fordelt på omkostningstyper og projekter/kunder * Uploade/hente banktransaktioner for rejseomkostninger. * Matche banktransaktioner med rejseomkostninger, så det nemt kommer til at stemme. * Danne pdf-rapporter med lister og summer pr. omkostningstype/projekt, med billeder af bilagene. * Danne Excel-filer med omkostninger, så jeg nemt har faktureringsgrundlag til kunder. Vil du dele gode/dårlige erfaringer med at anvende app mv. til rejseomkostninger? |
Rejseomkostninger. App/Web søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)