Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at sælge mine 3 websshops samlet eller enkelvis

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 3 webshops indenfor interiør og boligindretning, som jeg ønsker at sælge samlet eller enkeltvis.
Alle webshops har +10år på bagen, og jeg lever selv af dem.
Jeg har enkelte forhandlinger af produkter fra udlandet, hvor jeg har eneforhandling på flere produkter, og hvor avancen er høj (ca. 75-80%) og ellers kører det meste via dropshipping med avancer på 40-60%.
Kunderne er private og erhverv samt skoler og det offentlige.


Jeg har lager og kontor i Herning, som nemt kan flyttes til anden position.
Der ligger et varelager på ca. 180.000kr. samt inventar på ca. 20.000kr. som kan købes med til meget lav pris. (Jeg tænker ca. 50.000kr.)

Alle 3 shops omsætter for ca. 3,3-3,5 mill. om året. hvor der kun er brugt penge på seo og ikke ads eller facebook osv.
Der er brugt ca. 200.000kr. på udvikling af nyt design til alle 3 shops, hvor den ene er flyttet over, med en stigning i konverteringen på ca. 130%. Den næste shop er klar til overflytning, og her kan omsætningen hæves med ca. 100-150% også. Så det giver en ekstra oms. på ca. 1-1,5 mill.


Jeg behøver vist ikke nævne at, hvis man er en haj til google ads, facebook ads eller Instagram, kan man banke omsætningen gevaldigt op. Jeg bruger heller ikke email-marketing.

Da jeg vil lave en karriereskifte i mit liv, ønsker jeg et hurtigt salg og derfor har jeg sat prisen meget lav.
Jeg hjælper gerne med opstart og oplæring samt hjælp i starten.
Jeg har drevet det hele selv i mange år, men under corona havde jeg hjælper på, hvor vi var oppe og omsætte for lidt over 600.000kr. pr. måned.
Det hele kan drives af en person alene med ca. 4-6 timer dagligt. Der kan også skiftes mere over til dropshipping, hvis man ikke har så mange timer. Så det kan klares på nogle få timer.


Her får du altså muligheden for at få en god årlig indtægt, ved få timers arbejde. Og du kan have tjent købsprisen ind efter 1-1,5år.
Du kan i princippet drive det hjemmefra, og så have en som kommer om eftermiddagen og pakker pakker i ca. 1-1,5 time.


Der ligger mange nye produkter klar, som kan puttes på de forskellige shops, hvor oms. kan hæves.


Samlet salgspris: 750.000kr. eks. varelager
Enkelt shop kan også købes for mindre beløb.

Du køber kun de 3 shops og varelager, og altså ikke firmaet. Så du kan ikke komme til at hæfte for noget.

Skriv PB herinde eller email på info(a)maler-maling.dk


Jeg ønsker kun seriøse henvendelser.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)