Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor + jurist m/speciale i hotel/restaurationsbranchen søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære jer derude,

Jeg søger en god sparringspartner i form af revisor samt jurist med speciale i Hotel og Restaurationsbranchen.

De sidste mange år har jeg bevæget mig fra kreering af design af genanvendte vintønder - over i indretning og nu over i en kombination af både indretning, undervisning på kokkeskole, café og tapasbar - og nu kulminerer det hele i et projekt med henblik på leje af et gæstehus på en vingård beliggende i smukke Karrebæksminde.

Min ide er at begynde at indrette de to værelser i gæstehuset ud, evt som Bed & Breakfast eller som reelle vingårds-suiter.

Der er mulighed for at lave private kokkeskole events både udenfor som inde i den nuværende stue og på sigt, lave spisested m/café i stueetagen i gæstehuset.

I den forbindelse har jeg brug for både en revisor samt en jurist der kan hjælpe mig opstilling af denne konstellation af design, undervisning, mad og overnatning.

Glæder mig til at høre fra jer.

De bedste hilsener
Mette
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 23
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

Jeg ved ikke, om der decideret findes jurister og/eller revisorer med speciale i hotel- og restaurationsbranchen. Disse brancher kan jo byde på en lang række juridiske problemstillinger inden for mange emner, herunder ansættelsesret, skatteret, fast ejendom, lejeret og meget mere. Måske du er bedre tjent med at stille konkrete spørgsmål, som vi kan svare på her i tråden.

Alternativt vil en "alm." jurist eller revisor formentlig kunne hjælpe dig eller henvise dig.

Gratis artikler og værktøjer om jura - læs mere på Juraviden.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)