Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimal 404-side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er der nogle som har nogle bud på fede 404-sider - helst en webshop?

Jeg kunne godt tænke mig at optimere vores 404 side, men besøgende kan jo ramme siden af forskellige årsager, som alle bør tænkes ind.
Fra Fuengirola, Spanien
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 6
Fra  Copy Queen DK Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg kunne ikke dy mig og spørge ChatGPT, måske du kan bruge dens forslag til 404-sider for din webshop :)

Den skjulte skat: Vis en illustration af en skattekiste og skriv en besked som: "Øv, det ser ud til, at du har ramt en død ende. Men fortvivl ikke! Tag det som en mulighed for at finde den skjulte skat et andet sted på vores side!"

Den intergalaktiske rejse: Lav en animeret illustration af et rumskib, der siger: "Åh-Åh! Du har mistet dig selv et sted i rummet. Tag et øjeblik til at finde vejen tilbage til vores produkter!"

Den forvirrede robot: Vis en sød robot, der skriver: "Bip bop bip! Jeg tror, du er gået tabt. Men rolig, jeg vil gerne hjælpe dig med at finde hjem igen. Klik her for at gå tilbage til vores hovedside."

Den udforskende eventyrer: Lav en illustration af en eventyrer i en labyrint, der siger: "Åh nej! Du er faret vild i vores lager! Men fortvivl ikke, forventningsfulde eventyrer. Klik her for at gå tilbage til start og finde de fantastiske produkter, vi har."

Det venlige monster: Vis en sød tegneseriefigur af et monster med en besked som: "Ups! Ser ud til at du har stødt på en side, der ikke eksisterer. Vores venlige monster vil gerne hjælpe dig med at komme tilbage på rette spor. Klik her for at finde de bedste tilbud."

Det digitale dykkerdyk: Lav en animeret illustration af en dykker, der udforsker havbunden og siger: "Hop ned i dybet med os! Du har nået et undersøisk område af vores side. Klik her for at dykke tilbage til vores produkter."
Fra PC REPARATION I KØBENHAVN
Tilmeldt 7. Apr 23
Indlæg ialt: 31
Fra  PC Service Center Rødovre Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunne du evt smide et link til din side, så vi kan se den nuværende? :) 

Uden at kende din side, har jeg svært ved at komme med forslag til forbedringer. Men sørg for at folk nemt kan finde det de søgte. 

Hav gerne et søgefelt og eventuelt et par kasser med dine produktkategorier, så kunderne nemt kan klikke videre på hjemmesiden :) 

PC SERVICE CENTER - EKSPRES REPARATION AF PC & MAC

6 computerværksteder fordelt i København & Nordsjælland Smile

Vi udfører alt indenfor reparation af computer .

Vi tilbyder mac reparation på 1 time.

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, godt ord igen. Det er sjovt jeg konstant glemmer at få hjælper fra ChatGPT! Selvom jeg bruger det dagligt til alt muligt.

Fedt du skrev det, tak. :)

..Og faktisk har det givet mig en ide. Siden sælger køkkenting, boligudstyr også. Så jeg tænker måske en gryde der er kogt over, krydret med lidt ChatGPT ideer til tekst naturligvis!
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, naturligvis.. Men advarsel - den er til den triste side lige nu ;-)

Siden hedder GrydeGuru.dk og er en isenkram biks, hvor der sælges køkkenting og boligpynt osv.
404-side: GrydeGuru.dk/ups (kan ikke indsætte links - sikkert fordi jeg er for ny herinde).
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste 404 side for en webshop og andre sider for den sags skyld, er at serverer noget indhold som relaterer sig til det brugeren egentlig prøvede at finde. I de fleste tilfælde vil brugeren ikke ramme en 404 side hvis siden da er vedligeholdt korrekt. Det vil kun være søgemaskiner der egentlig rammer en 404 side.

Grunden til jeg siger dette, er fordi, udgår en vare, eller flyttes vare, sider etc. Så skal du naturligvis altid omdirigerer siden til en ny relevant side. Dette gør at brugeren altid vil ramme noget som er relevant, og eventuel SEO power ryger videre i systemet og går ikke tabt på en dum 404 side.

Når det så er sagt, så vil det være smart hvis du rent faktisk ser på hvad det er brugeren efterspørger og som giver 404 fejlen, ud fra den url som brugeren tilgår, vil man ofte kunne udlede hvad der er tale om, og lave søgninger i databasen som så henter produkter der relaterer sig til lige netop det brugeren søgte efter. Finder brugeren ikke det de søger på den side som kommer frem, ja så vil man i de fleste tilfælde miste den bruger.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar - jeg er helt enig, og absolut klar over det.
Vores 404-side er ikke vores mest besøgte side, og det er heller ikke planen.


Men planen med mit indlæg her er, at finde den bedste løsning / det fedeste opsæt til en 404-siden til de som faktisk rammer den.
For nogle vil ramme den, uanset hvor dygtig vi ellers er.
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
PCSERVICECENTER:

Kunne du evt smide et link til din side, så vi kan se den nuværende? :) 


Uden at kende din side, har jeg svært ved at komme med forslag til forbedringer. Men sørg for at folk nemt kan finde det de søgte. 


Hav gerne et søgefelt og eventuelt et par kasser med dine produktkategorier, så kunderne nemt kan klikke videre på hjemmesiden :) 



Jeg fik vist ikke tagget dig korrekt i første besked :)



--



Ja, naturligvis.. Men advarsel - den er til den triste side lige nu ;-)



Siden hedder GrydeGuru.dk og er en isenkram biks, hvor der sælges køkkenting og boligpynt osv.

404-side: GrydeGuru.dk/ups (kan ikke indsætte links - sikkert fordi jeg er for ny herinde).
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg for sjov skyld lige gennemgået nogle flere siden end jeg oprindelig gjorde, og det er lidt sjovt at se hvad andre har gjort.

Optuner.dk
- Konverteringsoptimeringsmand som jo burde have styr på en god 404-side, men det har han ikke.

S360digital.dk
- Marketingbureau som burde have bedre styr på det. Stor tom side med teksten "404".

Matas.dk
- De har bare nævnt et par kategorier og blogs. Simpel, måske fin nok.

Ikea.dk
- Temmelig trist og bare "gå til forsiden).

Elgiganten.dk
- De har bare en lang liste med kategorier:


Egentlig ikke imponerende.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)