Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto hvor der ikke er gebyr på hver evig eneste ting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige pt har jeg danske bank business one konto, og ikke nok med at den koster årligt, så er der gebyr på alting, fra overførsler, til udenlandsbetalinger med kort. Betaler noget alla 2.1% for en betaling med kort bare fordi at det ikke er en dansk hjemmeside jeg køber på, og det hele render gevaldigt op når året er slut da 99% af alle services vi køber er fra udlandet...


Så findes der en bank der ude, der har erhvervskonto hvor der ikke er gebyr på hver evig eneste lille funktion de har ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du mener. for selvfølgelig tages der betalingsgebyr ved brug af kort til udenlandske betaling. 

Har du meget udlandskebetaling  kunne en løsning måske være at kontakte Finex Nordic A/S

https://www.fenixnordic.com/

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Hej

Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du mener. for selvfølgelig tages der betalingsgebyr ved brug af kort til udenlandske betaling. 

Har du meget udlandskebetaling  kunne en løsning måske være at kontakte Finex Nordic A/S

https://www.fenixnordic.com/



Jeg mener, alt hvad jeg laver koster et gebyr

Overførsel, 5kr, udskrift xx kroner, betaling med kort gebyr (Normalt ja) Udenlandsk betaling med kort, yderligere gebyr oven på igen. Hvilket sammenlagt måned efter måned render op i flere tusinde kroner

De første 2 år vi havde kontoen, var der ikke yderligere gebyr oven på en udenlandsbetaling, det er noget der først er kommet her inden for de sidste 6 måneder

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke og finder du en får den det om en måned. Du må ringe rundt, for du kan også risikere at få råd fra nogen der måske har specielle forhold i lige deres bank, så du skal jage rundt for at finde det - kortbetaling til udland vil være meget meget ens f.eks

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)