Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man in på rabatsiderne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi har kigget lidt på det med at prøve at få vores shop ind på nogen af alle de her rabatkupon-sider, vi kan se at flere af vores tætteste konkurrenter er der, men vi kan simpelthen ikke se hvordan vi selv kommer ind - Er der nogen der ved lidt mere om det?

På forhånd tak

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser ud til at det generelt er affiliate hjemmesider, så du kan oprette et affiliate program hos f.eks. partner-ads.com, som sikkert også kan hjælpe med kontakt til nogle af disse hjemmesider.

Du kan sikkert også finde dine konkurrenter på adfinder.dk, hvis du vil se hvilke affiliate netværk de benytter.

Hvis siderne ikke har kontaktinformation, kan du ofte finde ejeren via whois opslag.

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Men spørg lige dig selv om du rent faktisk ønsker at være på de sider. Mit gæt er at kunder som kommer via de rabarkode sider, ofte HAR bestemt sig for at købe, men liige vil tjekke om man kan få en rabatkode.

De fleste af koderne på siderne er i øvrigt fake (eller bare ikke rigtige koder). Det kan f.eks. bare være at det er et link til dit tilbudsside eller lign.

Rabatkode sider er affiliate og er udelukkende interesseret i at få linket, og så inkassere de lige 5-15% af dit salg på ordren.

Overvej i stedet at lave din egen rabatkode side, og gør alt for at den kommer godt op i Google.
Kald siden "[Dit brand] rabatkode" og giv evt dine kunder en fordel derinde, f.eks. nyhedsbrevtilmelding med 5% rabat, gratis fragt eller lign.
Fra 6070 Christiansfeld
Tilmeldt 14. May 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry lige for at hijacke tråden. Men jeg har lige et spøgsmål til Grevelund:

Hvad mener du helt præcist med at kald siden "[Dit brand] rabatkode"?

Er det at lave et nyt site, eller det en del af dit nuværende site, som f.eks: Site.dk/rabatkode el. site.rabatkode.dk eller hvad mener du. Det er helt klart noget jeg vil overveje at gøre, men jeg skal bare lige forstå hvad den anbefalede opsætning vil være :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jun 23
Indlæg ialt: 17
Fra  GrydeGuru ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var måske også dumt forklaret, prøver lige at uddybe.

Jeg har en shop som hedder "GrydeGuru.dk", som eks.

Det jeg mener er, at man på sin egen shop skal lave en side som man kalder "GrydeGuru rabatkode".
På denne side skal man skrive tekst som relaterer sig til "GrydeGuru rabatkode" således, at den forhåbentlig får en god placering på Google - og så vil de af dine kunder som søger på "GrydeGuru rabatkode" ikke komme ind på de her frygtelige rabatkode-sider, men derimod komme ind på din egen side.

På den side mener jeg så at man faktisk skal tilbyde dem et eller andet. Giv en gratis fragt kode, 5% ved tilmelding til nyhedsbrev eller lign.

Jeg vil lige skynde mig at sige, at vi ikke er klar med vores side endnu, men den er under opbygning.

Giver det bedre svar?
Ellers må jeg lige få lavet vores egen rabatkode side, så jeg kan smide link her.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)