Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort rod i regnskabet - Hvad gør jeg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Private udfordringer osv har gjort at der er gået kuk i mit ellers ikke så komplicerede regnskab. Jeg kan ikke finde grunden og overvejer om den "letteste" udvej ikke er at genskabe de sidste fem år totalt. Det drejer sig vel om 2-3 hundrede posteringer i alt.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 23
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Snedkeri2400:

Private udfordringer osv har gjort at der er gået kuk i mit ellers ikke så komplicerede regnskab. Jeg kan ikke finde grunden og overvejer om den "letteste" udvej ikke er at genskabe de sidste fem år totalt. Det drejer sig vel om 2-3 hundrede posteringer i alt.


Det lyder til at være en god idé for at dig at kontakte en revisor, der kan hjælpe og rådgive dig.

Gratis artikler og værktøjer om jura - læs mere på Juraviden.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46487
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Snedkeri2400:

Private udfordringer osv har gjort at der er gået kuk i mit ellers ikke så komplicerede regnskab. Jeg kan ikke finde grunden og overvejer om den "letteste" udvej ikke er at genskabe de sidste fem år totalt. Det drejer sig vel om 2-3 hundrede posteringer i alt.

genskabe 5 år lyder ikke let. Har du fået besked fra SKAT om de kræver noget

Det er klart det ville være fedt at få det ret 5 år tilbage, men om DET er sagen eller der kan være lettere veje via bankafsteming skal jg ikke sige

Jeg synes dog det lyder til, at du bør få en rutineret bogholder eller revisor til at se det hele igennem og så se om der skal bogføres om ud fra bilag og tid og evt viden om manko

2-300 bilag er ikke sig selv ikke spor voldsomt så måske rådet bliver- ja vi kører forfra - eller ja vi kan klare den med seneste tre år - eller

Det er altid klogt nu at være proaktiv og få rettet op så tag hjælp

god vind med det 

John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
tak for rådet. Skat siger ikke noget. Endnu. Men hvis de spurgte, ville jeg ikke vide hvad jeg skulle sige.
Jeg kontakter en lokal bogholder og får hjælp hurtigst muligt :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Jun 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er ikke revisor, men arbejder til dagligt med bogholderi. Hvis det handler om at få kigget dine posteringer igennem og afstemme bank for at kunne få styr på det, er du velkommen til at tage fat i mig, så kan vi måske finde ud af noget :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Sep 23
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh nej! Jeg ville virkelig købe mig til en revisor.
Jeg stod selv i samme situation for nogle år siden, og den tid det endte med at tage mig, var virkelig ikke det værd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)