Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blomster frø emballage med tryk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg har brug for at finde en engros sælger, hvor jeg kan købe små brune papirsposer med eget tryk på til blomster frø til min webshop. De skal være bæredygtigt produceret. Kender I nogle producenter?

mvh Maria
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

MariaBR:
De skal være bæredygtigt produceret.

Det må du vist lige definere, hvad du forstår ved bæredygtig.  

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Det er svært at snakke bæredygtighed i forhold til emballage, for emballagen vil jo altid være ekstra affald.. Men man kan sørge for, at den er så miljøvenlig som mulig!

Det du kan kigge efter er papirsposer som er certificerede, f.eks. FSC-certificerede - Og som er produceret i Danmark, så CO2 udledningen fra transport er mindst mulig. Yderligere er det vigtigt ikke at vælge kacheret papir (papir med plastoverflade), så det ikke er et blandingsprodukt af papir og plast.. Og så skal man undgå trykfarve med metallisk effekt, lak og lign. som er en ekstra post på miljøkontoen.

Hos Jakodan har vi f.eks. gartnerposer som disse Fladposer af brunt papir | Gartnerposer til fødevarer | Flade poser her (jakodan.dk)

eller små kuverter som disse Minikuverter | Kuvert i naturfarvet papir | Kun hos Jakodan

Du er meget velkommen til at bestille gratis vareprøver af emballagen her; Gratis emballage vareprøver | Se før du køber | Verdens bedste kundeservice følger med i købet! (jakodan.dk)

Mange hilsner, Nina fra Jakodan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)